י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בלתי נתפס

טרגדיה נוראית: בתוך שבועיים היתומים איבדו אבא, סבא וסבתא

בתוך שבועיים הלכו לעולמם ראשי משפחת שיף, הסב הרה''ח רבי יוסף שיף, רעייתו מרת איטה שיף, ובנם אב למשפחה בת שמונה נפשות הרב יצחק מאיר שיף, שנפטר מנגיף הקורונה • מותיר אחריו שמונה יתומים. שמונה ילדים שלא יראו את אבא יותר ואלמנה טרייה שזועקים לעזרה • כעת זוהי ההזדמנות שלנו, בין כסה לעשור

טרגדיה נוראית: בתוך שבועיים היתומים איבדו אבא, סבא וסבתא
מבכים את הנפטר צילום: אתר קופת העיר

חייהם של משפחת שיף, משפחה חסידית שמחה ועליזה, השתנו באחת לבלתי הכר, בתוך שבועיים בלבד נפטרו סבא סבתא ובנם, כן, שמעתם נכון, בתוך שבועיים בלבד הלכו לעולמם שלושה מפארי המשפחה, שכל אחד מהם היה בעל משפחה בפני עצמו. טרגדיה של ממש.

הכל התחיל לפני כשבועיים, סב המשפחה הרב החסיד רבי יוסף שיף חסיד בעלזא ברמ''ח איבריו ושס''ה גידיו נסתלק לבית עולמו לאחר יסורים קשים ומרים, מותיר אחריו חלל של ממש וכאב נורא במשפחה המפוארת.

לעזרה למשפחה הכאובה לחצו כאן>>>

איש לא חלם כי הטרגדיה רק התחילה, שעתיים בלבד לאחר פטירתו שעה שהודיעו את דבר האסון לרעייתו מרת איטה שיף היא לא האמינה למשמע אוזנה, הכאב פילח את ליבה, ובזעקת שבר היא עברה דום לב, דקות לאחר מכן גם היא השיבה את נשמתה ליוצרה.

אסון של ממש, בתוך שעתיים הלכו לעולמם בעל ואישה, בחייהם ובמותם לא נפרדו, מותירים אחריהם משפחה כאובה, שבורה ואבילה בהילקח מעמם ראשי משפחתם.

שבועיים בלבד לאחר מכן, הטרגדיה הכתה בשנית, בנם הרה''ח רבי יצחק מאיר שיף אשר חלה בנגיף הקורונה, בנגיף המסוכן, הלך לבית עולמו מותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' ועוד שורה של יתומים מתוכם כמה שלא זכה להובילם לחופה עדיין.

לעזרה למשפחה הכאובה לחצו כאן>>>

כן, תחשבו רגע על היתומים הרכים שהוא השאיר, שמונה במספר, שמונה ילדים שלא יזכו לראות יותר את אבא, שמונה ילדים שבתוך שבועיים איבדו את אבא, סבא וסבתא, שמונה ילדים ואלמנה טרייה שחייהם לא יחזרו למה שהיה, האבל והכאב לא ירפה ותחושת האובדן תמשיך להעצים.

כעת, בין כסה לעשור, עשרת ימי תשובה, זה הזמן שלנו לזכות לפרקליט ליום הקדוש, זה הזמן שלנו לעשות מעשה חסד, לתמוך במשפחה השבורה, דבר שבוודאי יעזור לנו ביום הכיפורים. הצטרפו עוד עכשיו לעזור ולסייע למשפחה הכאובה שאיבדו את יקיריהם, למענכם.

לעזרה למשפחה הכאובה לחצו כאן>>>

הרב שיף שבר על שבר טרגדיה קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד