י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ח"כ פינדרוס סייר במרכז הארצי של "בית חם"

מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק הציג בפני ח"כ הרב פינדרוס את הפעילות הנעשית בבית חם בתקופת הקורונה, ואת המוקד היעוץ והתמיכה בו כ-100 מוקדנים הקולטים את מאות הפניות • ח"כ פינדרוס: "מצאתי כאן מלאכים שפועלים עבור מקרים קשים ומורכבים ביותר, תוך מסירות נפש עצומה"

ח"כ פינדרוס סייר במרכז הארצי של "בית חם"
ביקור ח"כ פינדרוס צילום: מנחם ספירא

ביקור מיוחד קיים יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ הרב יצחק פינדרוס במרכז הארצי של ארגון בית חם בבני ברק, שם נפגש עם מנכ"ל העמותה הרב אריה מונק ועם ראשי המחלקות והאגפים של בית חם.

במהלך הסיור הציג הרב מונק לח"כ הרב פינדרוס את מגוון הפעילויות של בית חם הנערכות מידי יום ביומו. בהמשך הסיור עקב ח"כ הרב פינדרוס מקרוב אחר הפעילות הנעשית בבית חם בתקופת הקורונה, כאשר מספר הפניות למוקד הטלפוני של בית חם עלה בחודשי הקורונה במאות אחוזים ומאות פניות ובקשות מגיעות למערך הטלפוני ליעוץ ותמיכה של בית חם המאויש ע"י כ 100 מוקדנים ומוקדניות הקולטים את פניות הציבור ומעבירים בהתאם לצורך להמשך טיפול ע"י אנשי המקצוע של בית חם.

במהלך הסיור, הציג הרב מונק בפני הרב פינדרוס את הקשיים שיש לבית חם ואת המצב הנוכחי בו חלק מהטיפולים אינם מתוקצבים ומקשים על אופן הטיפול. ח"כ הרב פינדרוס התחייב לפעול בנושא במסגרת פעילותו בכנסת בכדי להביא לפתרון מהיר ויעיל לטובת המטופלים.

בסיום הסיור אמר הרב פינדרוס: "מצאתי כאן מלאכים שפועלים עבור מקרים קשים ומורכבים ביותר, תוך מסירות נפש עצומה, אני שמח להיות חלק מכם ולעמוד לימינכם, אל תרפו מעבודת הקודש, ובכל בקשה אתם מוזמנים לפנות אליי ".

יצחק פינדרוס בית חם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד