י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לא זכו להנחת סלב

יועצי נתניהו שהפרו בידוד נקנסו ב-5,000 ש"ח

המשטרה קנסה ב-5,000 שקלים את יועצי נתניהו טופז לוק וראובן עזר שנצפו מחוץ לביתם למרות שהיו אמורים לשהות בבידוד לאחר שחזרו עם משלחת ראש הממשלה מארצות הברית

יועצי נתניהו שהפרו בידוד נקנסו ב-5,000 ש"ח
טופז לוק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שעוררו סערה כשהפרו בידוד, אחרי ששבו מארצות הברית במשלחת ראש הממשלה, המשטרה קנסה את יועצי נתניהו טופז לוק וראובן עזר ב-5,000 שקלים, כך דווח ב'חדשות 12'. לוק, כזכור, תועד במוצאי ראש השנה יחד עם יועץ נוסף, עופר גולן, כשהם מתהלכים בסמיכות להפגנה ליד מעון ראש הממשלה בבלפור

מפגיני השמאל שתיעדו את השניים, פרסמו את הסרטון ברשתות וקראו לנקוט בצעדים נגד היועצים. מהליכוד נמסר אז בתגובה: "טופז לוק הגיע לבצע בדיקת קורונה בירושלים על פי ההנחיות שקיבל ממשרד הבריאות עם שובו מהמשלחת לוושינגטון, ולאחר מכן שב לביתו. בניגוד לפרסומים, עופר גולן לא נמצא בבידוד".

אמש פורסם כי ראובן עזר, יועצו המדיני של ראש הממשלה נצפה מפר בידוד בפעם השנייה תוך שבוע, אחרי שביום שישי הוא נצפה עורך קניות למרות שנדרש להיכנס לבידוד. עזר, שב ביום רביעי עם המשלחת הישראלית מוושינגטון ונדרש לשהות בבידוד חמישה ימים, אלא שעל פי הפרסומים הוא נצפה עורך קניות ביום שישי ערב החג בסופר במבשרת ציון שם הוא מתגורר.

בתגובה לפרסומים הוא טען כי "ההודעה הגיעה רק בשעת לילה מאוחרת ביום חמישי והוא לא התעדכן ומצר על כך". כאשר בפועל ההודעה על חובה בבידוד יצאה 24 שעות לפני שנצפה מפר אותו. אותו עזר הסתבך גם במהלך השהיה בוושינגטון כאשר משלחת ראש הממשלה פעלה על פי קפסולות ולא הורשו לצאת מהמלון, ועזר תועד יוצא לריצה ברחובות העיר בניגוד להנחיות. בתגובה הוא ננזף ונקרא לסדר על ידי הממונים עליו.

אתמול במהלך ישיבת הממשלה, גיבה נתניהו את יועציו ואמר: "כולם צריכים ללמוד את ההנחיות, להקפיד עליהם ולאכוף אותם בצורה שוויונית. רואים את זה בהנחיות על אכיפת ההפגנות. עכשיו פתאום כולם מתעוררים מול אדם אחד, כל מי שהפר בידוד צריך לשלם קנס אבל אסור שתהיה אכיפה בררנית, יהודים ערבים ושמאל ימין".

קורונה בידוד ביתי טופז לוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד