י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דין הפגנות כדין תפילות

נתניהו מתייחס לראשונה: הפארסה חייבת להיפסק

למרות שהוא נמצא לכאורה בניגוד עניינים, היות וההפגנות מתרחשות נגדו, ראש הממשלה מתייחס הערב בקולו לסוגיה שמטלטלת את הממשלה ואומר כי "הפארסה הזאת חייבת להיפסק! כולם מבינים זאת גם בשמאל. אנחנו בשעת חירום". כך לדבריו

נתניהו מתייחס לראשונה: הפארסה חייבת להיפסק
נתניהו בהצהרה צילום: לשכת ראש הממשלה

פארסת ההפגנות המתנגשת עם הגבלות על בתי הכנסת. ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס לראשונה בקולו להגבלות על בתי הכנסת, כשהוא קורא לאחד את ההגבלות על בתי הכנסת להגבלות על המפגינים.

במהלך דיון קבינט הקורונה הערב (שלישי) שהסתיים ללא הכרעה, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "במשך זמן רב נמנעתי מלהתבטא בעניין ואחרי ששמעתי את המומחים שטוענים שהתקהלויות זה סכנה עצומה לבריאות הציבור זו חובתי להתייחס".

הוא הדגיש: "כל הציבור נדרש לקיים הגבלות ורק קבוצה של מפגינים מוחרגת מהכלל. מותר ללכת לכותל רק אם אתה גר במרחק 1000 מטר משם, אבל לבלפור אפשר להגיע מכל רחבי הארץ. בכותל מותר רק בקפסולות של 20 ובהפגנות הכל מותר".

נתניהו הבהיר "הפארסה הזאת חייבת להיפסק! כולם מבינים זאת גם בשמאל. אנחנו בשעת חירום". לדברי ראש הממשלה: "חייב להיות דין אחד גם לתפילות וגם להפגנות ולכל ההתקהלויות באשר הן".

עוד אמר ראש הממשלה כי כל עוד ימשכו ההפגנות ויוגבלו בתי הכנסת הציבור לא יישמע להנחיות, "אחרת הציבור לא ישמע להנחיות ונגביר את התחלואה למימדים איומים", אמר נתניהו בדיון.

ההפגנות בבלפור בנימין נתניהו ישיבת קבינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד