י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מה שקורה עכשיו

כל הנתונים מלמדים: מהי האפליקציה החרדית הכי מעודכנת?

עם עדכונים חמים בשעת אמת, פרשנויות של טובי הכתבים, סיקורים נדירים וחשיפות בלעדיות, אתר בחדרי חרדים מוביל את התוכן במגזר החרדי • הכירו את האפליקציה המשודרגת של  'בחדרי', שתביא לכם את מיטב הסקופים, בצורה כשרה ומבוקרת ותעניק לכם בכל יום את המידע הכי אקטואלי בציבור החרדי

כל הנתונים מלמדים: מהי האפליקציה החרדית הכי מעודכנת?
נתונים באפליקציה צילום: unsplash

כמה פעמים יוצא לכם לפתוח אתר חדשות במהלך היום? עשר? עשרים? אי אפשר לספור?
אם גם אתם צרכני חדשות ברמ"ח איברכם או סתם רוצים להיות מעודכנים בנייעס החרדי הכי טרי, יש לנו בשבילכם פלטפורמה מצויינת, שתיתן לכם את המידע הכי רלוונטי, הכי מסונן והכי מעניין בציבור החרדי.

בימי הסגר הראשון, עלה מנתוני מספר דו"חות, כי צריכת החדשות בקרב הציבור נסקה באופן משמעותי, בייחוד בקרב המגזר החרדי. הרצון להיות מחוברים למדיה בתקופה זו, יחד עם שעות הפנאי הרבות של אלה הסגורים בביתם, מגדילים בצורה ניכרת את השימוש בשירותי האינטרנט בכלל ושל אתרי החדשות הפופולריים בפרט.
התהליך צפוי לחזור על עצמו גם בימים אלו, בהם אנו חווים סגר שני במספר ואתר בחדרי חרדים ערוך ומוכן למעגל הגולשים שעומד להתרחב עוד יותר מימי שגרה רגילים.

זה מכבר "בחדרי", נחשב למוביל התוכן במגזר החרדי. האתר מספק מידע עדכני במגוון עצום של תחומים. מהמתרחש במחוזות הפוליטיים ועד לנעשה בחצרות הקודש. מההתפתחויות הדרמטיות בעולם הפלילים והמשפט ועד לחדשות החמות מענף הבריאות. 

הכל בצורה מפורטת, מקיפה ועניינית, עם חשיפות ראשוניות וסקופים בלעדיים.

באתר גם מדור נשים פופולרי, מדור עסקים ונדל"ן, אוכל, תחבורה ועוד.

כעת, הכל מתכנס לכדי אפליקצייה אחת, נוחה ונגישה.

באפליקציית בחדרי חרדים תקבלו עדכונים שוטפים בזמן אמת ותוכלו לעקוב מקרוב אחר הנושאים שמעניינים אתכם. על האכיפה בסגרים, הדיונים בקבינט הקורונה, ההשלכות הפוליטיות של כל מהלך ומהלך ומה לא?...
לאחרונה שוכללה האפליקצייה ועברה מקצה שיפורים. מה שמביא למהירות גלישה גבוהה במיוחד ושימוש נוח למדי.

התכנים האיכותיים שעולים לאפליקציה, עוברים תחת בקרה קפדנית ומבטיחים חווית גלישה מסוננת ונקייה מכל רבב ושמץ של פסול. עניין שצובר ביקוש רב בתקופה האחרונה, בה רבים התכנים ברחבי הרשת שאינם מותאמים דיו לציבור שומר התורה והמצוות.

אז אם אתם רוצים להוביל את שיחת הנייעס הבאה שתשתתפו בה ולהבין היטב את התחזיות, הדקויות ואת הלך הרוח באקטואליה הכי עכשווית, הורידו כעת את אפליקציית בחדרי חרדים ותקבלו אונליין את המענה המדויק למבוקשכם.

לינק הורדה למשתמשי אנדרואיד>>>

לינק הורדה למשתמשי אפל>>>

בחדרי חרדים חשיפת בחדרי אפליקציה עדכונים שוטפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!