י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בלי קומבינות: כך תעקפו את כולם בתור לרופא

המתנה לבדיקות אבחנתיות או לרופא, יכולה לקחת זמן ולכלול בירוקרטיה מייגעת • הכירו את השירות המיוחד של חברת "360 מעלות שיא" המסייע לכם בדרך

בלי קומבינות: כך תעקפו את כולם בתור לרופא
אילן ברק צילום: יח"צ

כולנו מכירים מצבים בהם אנו, הורינו המבוגרים או ילדינו, נדרשים לביצוע בדיקה דחופה או להתייעצות עם רופא מומחה, אך מוצאים את עצמינו מתמודדים עם טפסים, טלפונים, וציפייה לאישורים או נכנסים לתור ארוך שיכול להימשך שבועות ואף חודשים.

אילן ברק, שצבר ניסיון רב לאורך קריירה ענפה בתחום הניהול והאדמיניסטרציה הרפואית, הקים לפני כמה שנים את חברת "360 מעלות שיא", שמקילה על הפרוצדורה דרך מתן שירותי רפואה פרטית כקביעת תורים מהירים בכל רחבי הארץ, ועזרה בהתמצאות בשלבי ההליך הבירוקרטי מול חברות הביטוח וקופות החולים.

אילן, שליווה מטופלים רבים בסיטואציות רפואיות לא פשוטות ובתביעות מסובכות, אומר: "שנים בתחום עזרו לי להבין למה זקוק אדם שעומד בפני בדיקות אבחנתיות וייעוץ רפואי, גם מבחינת הטפסים והאישורים וגם מבחינת השירות. למשל, קיימת חשיבות גבוהה לבירור המצב הרפואי במהירות ויעילות ולכן ניתן לקבוע אצלנו תורים עד שלושה ימים. אנחנו גם עובדים עם בתי-חולים ורופאים מצפון ועד דרום והתורים והבדיקות נקבעים ברחבי הארץ כדי להקל על המטופל ובני משפחתו.

חברת "360 מעלות שיא" מעניקה שירות אנושי וזמין ואילן מסביר כי מוביל אותו הרצון לתת את היחס שהוא מבקש לקבל והיה לו חסר כשנזקק בזמנו לבדיקות שונות.

התורים נקבעים עד שלושה ימים מרגע הזמנת הבדיקה, וניתנים גם עבור בדיקות שזמן ההמתנה אליהן לוקח בין שבועיים לכמה חודשים, דוגמת בדיקת MRI פרטי ובדיקת CT.  בחברה לא מתפשרים על איכות הבדיקה ולכן עובדים עם מכונים ובתי חולים מהשורה הראשונה בארץ. מי שזקוק, יכול גם לקבל פענוח מהיר לבדיקות השונות.

דרך "360 מעלות שיא" ניתן לקבוע תורים לרופאים מומחים בתחומים שונים ומגוונים כנוירולוגיה, אורתופדיה, אף אוזן גרון ועוד. אילן מקפיד לעבוד עם רופאים שהם אנשי מקצוע מעולים ובני-אדם, כי אין לדעתו תחליף לרופא שמסתכל לאדם בעיניים ועונה בסבלנות לכל השאלות.


מחלקה ב"360 מעלות שיא" • קרדיט: אילן ברק

"הרעיון הוא לתת מענה לכלל שירותי הרפואה הפרטית, כך שאם מגיע אלינו מטופל שצריך להתייעץ עם רופא מומחה והרופא שולח אותו לבדיקות, הוא יכול לבצע את הכול דרכינו כשאני והצוות דואגים באופן אישי ללוות אותו בתהליך".

הדברים מקבלים משנה תוקף, בביקורות של גוגל, בהן ניתן לראות המלצות של אנשים שנעזרים בשירות של אילן ברק וחברת "360 מעלות שיא". אראלה גורן כתבה: "הגעתי לאילן על סף ייאוש, וחיפשתי איפה אפשר לעשות בדיקת MRI פרטי דחופה לבן שלי, אחרי שאין בית חולים בארץ שלא פניתי אליו. למחרת היה לנו תור, אבל זה החלק הקטן. מה שהדהים אותי באילן, היה שהרבה אחרי שהוא קיבל את הכסף שמגיע לו, הוא המשיך לשמור אתנו על קשר. פשוט ליווה אותנו לכל אורך המחלה הקשה. אילן הוא מסוג נותני השירות שאתה אומר, אם כבר חליתי, טוב שיש לי אותו לידי. ברור לי היום שלכל צורך רפואי שיהיה לי בעתיד, יש לי כתובת".

אדריאנה הרשקוביץ שיבחה גם היא כשכתבה על אילן: "הוא עזר לי וקיצר תהליכים בים של בירוקרטיה. שלא תצטרכו, אבל ממליצה בחום!"

חגי פרץ כתב: "בסיועו האישי והמהיר מאוד של מנכ"ל "360 מעלות שיא", מר אילן ברק והצוות שלו, נמצא ונקבע לי תור ל MRI תוך יומיים בלבד (בבירור דרך קופת חולים הייתי נאלץ להמתין כשלושה חודשים). אילן ליווה אותי בכל התהליך החל מטיפול בתביעה הכספית מול חברת הביטוח ועד לסיום הטיפול הרפואי".

"יותר מכול חשוב לנו להעניק יחס אישי, אנושי, מהיר וקשוב לכל פונה. ההתמודדות עם חוסר הודאות שקיימת סביב מצב בריאותי, קשה מספיק. מתוך ההבנה הזו, אנחנו מנסים לחסוך ללקוחות גם את זמן ההמתנה לבדיקות, לתוצאות ולרופא המומחה, עוזרים להתמצא במה שנדרש ונותנים את היחס הכי טוב שניתן בתוך התהליך", הוא אומר.

רמת בתי החולים?

"כמובן שאנחנו עובדים עם בתי חולים מוכרים שנמצאים תחת פיקוח משרד הבריאות ומקפידים על כל ההנחיות", אומר אילן ומוסיף, "מבחינתי יש כאן עיקרון פשוט, ומה שמנחה אותי ואת הצוות שלי לאורך כל הדרך הוא לתת שירות שיאפשר למטופלים ולבני משפחתם להתמקד בעיקר - בבריאות".

בעלי הביטוחים המשלימים בקופות החולים זכאים להסדר תשלום, ובעלי ביטוחים פרטיים שמכסים את עלות בדיקת ה-MRI, יכולים לקבל החזר מחברת הביטוח, בכפוף לתנאי הפוליסה. מה שבטוח, כולם זוכים בשירות מקצועי, קשוב, זמין, אנושי ואכפתי.

ניתן למצוא את אילן והצוות במשרדים הראשיים ובמרפאה, דרך רפאל איתן 1 קריית אונו

טלפון: 03-695-7777

מייל: [email protected]

לקביעת פגישה באתר החברה >>>

מ
תחם החברה • קרדיט: יח"צ

 

קיצור תורים בירוקרטיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד