י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אסון קריסת העץ

בעלה של הפצועה משחזר: פתאום אני שומע צעקות 'אליה אליה'

אתמול הוזעקו כוחות ההצלה לחצר בית בעיר בני ברק, שם נפצעה קשה האישה הצעירה אורית יפת, כלתו של הזמר אבי בן ישראל, בעת שעזרה לחמותה על הגג • בעלה אליה משחזר בשיחה רווית אמונה עם 'חדשות 13' את רגעי האימה

בעלה של הפצועה משחזר: פתאום אני שומע צעקות 'אליה אליה'
נפילת העץ בבני ברק צילום: הצלה ירקון

אתמול (שלישי) נפצעה האישה הצעירה אורית יפת באורח קשה, לאחר שנפגעה מעץ שקרס לתוך חצר ביתה ברחוב הלוחמים בבני ברק. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים שיבא כשהיא סובלת מחבלה קשה בגפיים התחתונות. ולאחר ניתוח ארוך מורכב נאלצו הרופאים לקטוע את רגלה.

אליה יפת, שנישא לאורית לפני כשלושה חודשים, שחזר הערב בשיחה עם 'חדשות 13' את רגעי האימה: "הייתי בבית בחדר שלי, פתאום אני שומע רעש של משהו שנופל. רצתי לסלון, פחדתי שהעץ קורס ומפיל את המטבח. פתאום אני שומע צעקות 'אליה אליה'. ואז אני רואה אותה ה' ישמור על הרצפה".

עוד הוסיף ואמר הבעל בתעצומות נפש: "ברוך ה' העיקר שהיא איתנו והיא התעוררה והיא מודעת למצב טוב מאוד, היא הייתה על הרעפים פתאום שמעו רעש ופתאום זה קרס וקרה מה שקרה. עכשיו זה רק גורם לי להעריך אותה יותר ולהבין את המתנה שקיבלתי".

קרובת משפחתה של האישה סיפרה אף היא ל'חדשות 13': "היא וחמותה עלו לגג לסדר משהו, פתאום הן ראו את העץ נופל - הן לא הספיקו לברוח. חמותה דחפה אותה וצעקה 'תברחי, תברחי, תצילי את עצמך קודם' אבל זה נפל עליה. שתיהן נפלו, "ברוך השם שלא יותר גרוע - שתיהן יכלו למות". אומרים במשפחה.

עוד הוסיפו קרובי המשפחה ותיארו את עומק האסון: "המצב של בעלה מאד קשה, כולם בטראומה. הוא גם ראה את זה עלה למעלה והיא צעקה לו 'תחסום לי את העורקים, תפוס את הרגל, תעשה משהו', לראות דבר כזה זה לא פשוט, הוא בסך הכל בן 22".

הזמר אבי (יפת) בן ישראל, חותנה של אורית, סיפר ל'חדשות 13' על התחושות הקשות בקול חנוק מדמעות: "חיכינו 5 שעות לניתוח שייצבו קודם כל את המצב הבריאותי שלה, וברוך השם אחרי 5 שעות הרופא יצא והסביר לנו את הכל למרות שזה קשה, אין אפס, אנחנו בני אדם לא עשויים מברזל היא גבורה היא חזקה ובעזרת השם היא תצא מזה".

מעיריית בני ברק מסרו בתגובה ל'חדשות 13': "כלל העצים עוברים סקר עצים תקופתי, ומעקב אחר בטיחותם, סיבת הנפילה טרם ידועה והאירוע נמצא בבדיקה" במקביל חוקרת המשטרה את נסיבות האירוע.

המשיכו להתפלל לרפואתה השלימה של אורית בת אביבה בתוך שאר חולי ישראל.

אבי בן ישראל קריסת עץ כלה פצועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד