ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בהצהרה מצולמת מלשכתו

נתניהו לקראת ההכרעה: דרוש סגר מלא לשבועיים עד אחרי שמחת תורה

"התחלואה בישראל עולה, מספרים החולים הקשים עולה, לצערי גם מספר המתים. ביומיים האחרונים אנחנו שמענו מהמומחים שאם לא ננקוט צעדים מידיים וקשים אנחנו נגיע אל פי התהום". כך ראש הממשלה בהצהרה מצולמת מלשכתו לקראת התכנסות הממשלה לאישור החלטות הקבינט

נתניהו לקראת ההכרעה: דרוש סגר מלא לשבועיים עד אחרי שמחת תורה
ראש הממשלה נתניהו וקורץ צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר לקראת ישיבת הממשלה ובתום דיון הקבינט כי "אנחנו נמצאים ברגע האמת, הגל השני של הקורונה מכה בכל העולם ומכה גם בנו".

לדבריו: "התחלואה בישראל עולה, מספרים החולים הקשים עולה, לצערי גם מספר המתים. ביומיים האחרונים אנחנו שמענו מהמומחים שאם לא ננקוט צעדים מידיים וקשים אנחנו נגיע אל פי התהום".

הוא ציין כי "כדי להציל את החיים של אזרחי ישראל נדרש מאיתנו עכשיו להטיל סגר מלא למשך שבועיים מיום שישי הקרוב ועד מוצאי שמחת תורה. אחר כך נמשיך בשבועיים נוספים של סגר אני מקווה עם פחות הגבלות אבל אני אומר מראש זה תלוי בנתוני התחלואה".

עוד אומר ראש הממשלה: "ככל שהמצב יאפשר אנחנו נחזור בהקדם לתוכנית הרמזור ולניהול שיגרת קורונה המטרה היא להוריד את רמת התחלואה והמטרה היא בפירוש להציל חיים רבים בישראל אבל הדבר הזה נדרש גם לטובת הכלכלה״

נתניהו תקף את מתנגדי הסגר ואמר: "מי שחשוב שאנחנו יכולים לעבוד עם מגיפה מתפרצת עם תמותה ותחלואה ושהדבר הזה לא ישפיע על הכלכלה הוא טועה ואם אנחנו צריכים לפעול ולעשות צעדים קשים עדיף לעשות את זה בחגים עכשיו שהכלכלה נמצאת בהילוך נמוך יותר".

לסיכום אמר ראש הממשלה: "שני הדברים החשובים ביותר שהם מעבר להחלטות שאנחנו מקבלים הם דורשים שיתוף פעולה מלא של כל אזרח ואזרח הן עטיית מסכות ואני שמח לראות שבאולפנים עברו לעטות מסכות והדבר השני היא מניעת התקהלויות".

בנימין נתניהו סגר קורונה ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד