י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בגלל קפידה של המנקה בבית הספר חיכיתי לילדים 17 שנים תמימות!!!

אחרי שניסה את כל האפשרויות הרפואיות והבין שהסיכוי ללדת ילדים אינו קיים עבורו ועבור רחלי אשתו, החליט שמואל להתחקות אחר מנקה שפגע בה לפני שנים • הפגיעה, המחילה והישועה שלא איחרה לבוא • במוצאי השבת הקרובה תזכו גם אתם למחילה וסליחה, ותפתחו לעצמכם את שערי הישועות • סדר לימוד ותפילה מיוחד ממרן שר התורה רבי חיים קניבסקי

בגלל קפידה של המנקה בבית הספר חיכיתי לילדים 17 שנים תמימות!!!
ילדים צילום: unsplash

שלום, אני שמואל.

הבת שלי הודיה בת 4, אשתי רחלי ואני חיכינו לה 17 שנים.

17 שנים בהן ניסינו בכל הדרכים האפשריות להביא ילדים לעולם. לפני כחמש שנים הבנו שמיצינו את כל האופציות, ונותרה לנו אחת אחרונה. יש פרופסור גדול מומחה לפריון בארצות הברית שעולה הון עתק ויש לו שיטת טיפול מסוימת שאולי תצליח לעזור לנו. החלטנו לטוס לארצות הברית, ופגשנו את הפרופסור. אחרי שסיימנו את כל הבדיקות נאמר לנו לחזור לארץ, וכשיגיעו התוצאות יעדכנו אותנו אם אנחנו מתאימים לטיפול.

אתם בטח מבינים איך עברו עלינו ימי ההמתנה. התחושה היא כמו בכף הקלע. ידענו שבכל יום יכולה להגיע הבשורה שתחרוץ את גורלנו.

רוצים גם אתם לזכות לישועות? לחצו כאן>>>

סוף כל סוף הגיע היום. ישבנו רחלי ואני ואמרנו תהילים בדמעות רותחות, קרענו שערי שמיים בתפילות נוראיות. באחת בלילה מתקשר הפרופסור ומוסר לנו בלקוניות שצר לו אבל אנחנו לא מתאימים.

חרב עלינו עולמנו. באותו רגע הבנו שהעולם נסגר בפנינו. לא יכולנו לעמוד מול הידיעה הנוראה: אין לנו אפשרות להביא ילדים.

הלכנו כל אחד הלך לפינה שלו והתרסקנו בלי שליטה. בכינו ובכינו ובכינו. התפללתי להשם וזעקתי אליו במר נפש: ״רבונו של עולם!!! מה? איך? למה זה? מה עשינו? איפה נכשלנו ? במה לא היינו טובים מספיק?״

לאט לאט, מבעד לבכי הנורא ובגוף רועד ומיוסר החיים שלי התחילו לעבור לי בראש. וכך בעיניים עצומות החיים עוברים לי כמו סרט מאז היותי ילד קטן ..... ופתאום נפל לי האסימון. נזכרתי והוכיתי בתדהמה.

אני רואה את עצמי בכיתה ו׳ בבית הספר, הייתה לנו מנקה יהודיה תימניה צדיקה שהייתה מביאה את הילד שלה איתה לבית הספר שלנו, יום אחד הוא הפך לנו את הכיתה. החלטנו ללמד אותו לקח ופגענו בו מאד. אני זוכר איך היא נאנחה הסתכלה אלינו במבט עייף ועצוב בעיניים ואמרה: ״שהשם יעזור שלא תדעו אף פעם מה זה צער של ילדים״.

השעה היתה אחת אחר חצות, אבל אותי לא עניינה כלל השעה המאוחרת פשוט התחלתי להרים טלפונים לחברים מהילדות בבית הספר, התחננתי על נפשי שיעזרו לי למצוא אותה. כשאיתרתי את הפרטים שלה ואת כתובתה נכנסתי לרכב ופשוט דהרתי לכיוון הבית שלה. בארבע לפנות בוקר הגעתי אליה רועד ומרוסק ופרצתי שוב בבכי חסר מעצורים. היא הכניסה אותי לביתה נתנה לי להירגע קצת ואז התחלתי לדבר... כן! היא זכרה היטיב היטיב את הסיפור ....וברוך ה' היא מחלה לי בלב שלם, ואני חזרתי לביתי בתחושת הקלה עצומה הרגשתי טהור ונקי.

באותה השנה נולדה הודיה שלנו, ואנחנו הפכנו להורים מאושרים ואסירי תודה.

תמיד אני חושב על הסיפור הזה וכל פעם מחדש אוחזות בי צמרמורות, אני מבין את הכוח הנורא שיש לפגיעה, מבין את הכוח האדיר שיש למחילה וסליחה.

כעת, בערב יום הכיפורים, אני רוצה להביא אליכם את הסיפור שלי ולהתחנן אליכם - אם יש מישהו שפגעתם בו, תהפכו את העולם כדי שהוא יסכים לסלוח לכם. זה שווה את זה. זה הדבר היקר ביותר בעולם.

במוצאי שבת הקרובה, ערב יום הכיפורים, יערוך רבי שרגא שטינמן סדר מיוחד למחילה והסרת קפידות. את הסדר הזה תיקן מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי וביקש לאומרו ברבים עבור כל מעוכבי הישועה

זהו מעמד שנערך פעם אחת בשנה! הזדמנות נדירה שלא תחזור!!

העבירו את שמכם כעת לתפילה ותמחלו גם אתם לכל מי שפגע בכם, זכות המחילה יחד עם זכות לימוד התורה והתפילה יעוררו בוודאי רחמי שמיים עליכם וה' יתברך ייתן בלב כולם שתישאו חן וחסד בעיניהם וימחלו לכם כל מי שפגעתם בו ביודעין ובלא יודעין.

רוצים גם אתם לזכות לישועות? לחצו כאן>>>

חשוכי ילדים קפידא זרע של קיימא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד