ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בעקבות מידע מודיעיני

שעות לשבת: השר דרעי נועד עם האדמו"ר מויז'ניץ וקיבל עצה

שעות לפני הסגר המהודק שהוטל על ישראל, נועד השר דרעי עם הרבי מויז'ניץ כשהוא מלווה בנציג החסידות בכנסת, ח"כ יעקב טסלר. מידע מודיעיני של המשטרה הצביע על כך שלשר תהיה השפעה על האדמו"ר

שעות לשבת: השר דרעי נועד עם האדמו"ר מויז'ניץ וקיבל עצה
טסלר ודרעי בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

שעות לפני כניסת השבת הגיע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לפגישה עם האדמו"ר מויז'ניץ, כשהוא מלווה בחבר הכנסת יעקב טסלר, נציג החסידות בכנסת.

דרעי נועד עם האדמו"ר וחבר הכנסת טסלר במשך כחמישים דקות, במהלך השיחה הוצגו בפני האדמו"ר נתוני התחלואה הגבוהים והסכנות באי ההקפדה על ההנחיות.

דרעי הסביר את חשיבות חבישת מסיכות, וכן את החשיבות למנוע מאנשי הקהילה המבוגרים להשתתף במניינים גדולים, לצד החשיבות כי לא ייכנסו חולים או בעלי תסמינים שלא מבדקו.

השיחה מגיעה לקראת יום כיפור אז יותרו התפילות בבתי הכנסת על פי מתווה הקפסולות. שכבר בשעות הקרובות, לאור השיחה, יצאו הנחיות לאנשי החסידות.

מאחורי השיחה עומד מידע מודיעיני שהגיע למשטרה, כי השר דרעי יכול להשפיע על האדמו"ר ולהביא לשינוי בהנחיות, כשמ"מ המפכ"ל ומפקד מחוז תל אביב  במשטרה ביקשו מדרעי באופן אישי להגיע ולפעול אצל האדמו"ר

במהלך השיחה העלה האדמו"ר את נושא השבת ואמר לדרעי: "יש לי עצה שעוזרת לקורונה. נושא השבת עוזר לקורונה וצריך לפעול לשמור על השבת".

ויז'ניץ יעקב טסלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד