י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האנטישמיות בלייקווד

איים להכות יהודים: נידון למאסר בפועל; אך לא ירצה זמן נוסף

בן 43 מניו ג'רזי נידון ל-180 ימי מאסר, אך לא ירצה זמן נוסף למרות איומים ששיגר נגד הקהילה היהודית בלייקווד, מאחר וכבר ריצה את מאסרו בין מעצרו לגזר דינו. עם זאת הושת עליו מאסר על תנאי באם ישוב לסורו

איים להכות יהודים: נידון למאסר בפועל; אך לא ירצה זמן נוסף
פרופיל פייסבוק צילום: unsplash

אנתוני לודספוטו בן ה-43 מהאוול שבניו ג'רזי נידון ל-180 יום בכלא במחוז אושן, אך שוחרר לביתו לאחר שכבר ריצה את הזמן הזה מרגע מעצרו. הגבר נעצר בחודש מרץ לאחר שפרסם בפייסבוק הודעות מאיימות לתקוף את חברי הקהילה היהודית בלייקווד באמצעות אלת בייסבול.

לודספוטו שוחרר ולא יצטרך להיות זמן נוסף מאחורי סורג ובריח, מכיוון שכבר היה בכלא יותר מ-180 יום מאז מעצרו במרץ, כך אמר בריאן הונטנבורג, דובר משרד התובע במחוז אושן. יצוין כי הנאשם קיבל גם 18 חודשי מאסר על תנאי.

משטרת ניו ג'רזי גם התריעה בפני הרשויות המקומיות כי לודספוטו שלח הודעות דומות לחשבון הפייסבוק של מושל ניו ג'רזי פיל מרפי.

הוא טען בהודעות כי היהודים אינם ממלאים אחר פקודות החירום של מרפי, בכל הנוגע לקורונה.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', התובעים ביקשו מבית המשפט כי לודספוטו יישאר כלוא במחוז אושן עד לגזר הדין שיינתן ב-25 לספטמבר, ואמרו כי יבקשו עונש מאסר של 180 יום. ואכן הוא קיבל עונש של ששה חודשים מאסר שאותם כבר ריצה, ו-18 חודשים על תנאי.

מאסר בפועל מאסר על תנאי מושל ניו ג׳רזי פיל מרפי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד