י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עשרות צעירים משולהבים

צפו: חברת ההפקות הפילה בפח את אל-ג'זירה

כל האמצעים כשרים: חברת הפקות מצרית ארגנה הפגנת ענק נגד נשיא מצרים המכהן - מוחמד א-סיסי במטרה 'להפיל' את ערוץ אל-ג'זירה והאחים המוסלמים שידווחו על מחאה כנגד הנשיא ויאבדו את אמינותם • בסרטון נשמעים המארגנים מתפעלים את המפגינים ומחלקים להם הוראות כיצד להפגין • צפו

צפו: חברת ההפקות הפילה בפח את אל-ג'זירה
המחאה המפוברקת צילום: מתוך הסרטון

כזאת הטרלה אדירה לא רואים כל יום: חברות הפקות מצרית פברקה הפגנה המונית נגד נשיא מצרים מוחמד א-סיסי באזור גיזה שבמדינה, רק כדי להטעות את אל-ג'זירה וערוצי האחים המוסלמים שאכן נפלו בפח - כך מדווח הפרשן לענייני ערבים של תאגיד השידור, רועי קייס.

בתיעוד שיצא מהאירוע נראים כמה עשרות צעירים מפגינים נגד א-סיסי וברקע נשמעים קולות של אנשי חברת ההפקה המתדרכים אותם איך לצעוק ומתי לזוז.

קייס דיווח כי ‏מועתז מטר האגדי, השדרן המצרי שיושב בטורקיה ומשדר בשליחות האחים המוסלמים, נפל בפח למשל ולפני יומיים פרסם בחשבון הטוויטר שלו תיעוד מההפגנה תחת הכותרת "הפגנות נגד א-סיסי בנזלת סמאן (אזור גיזה) שבמצרים".

לשאלת אחד הגולשים הסביר קייס, כי חברת ההפקות יזמה את ההפגנה המבוימת "‏‎כדי להראות שאל-ג'זירה ושות' מנפחים את המחאה נגד א-סיסי ומשתמשים בפברוקים. קרב קלאסי על הנרטיב בין הצדדים. מצד אחד כן יש הפגנות קטנות מיום ראשון שעבר. מצד שני האמינות של כלי התקשורת שמסקרים אותן כמו אל-ג'זירה ושות' בעייתית והרי ההוכחה. כוכבית: גם הצד השני לא חף מבעיות אמינות".

מצרים א סיסי האחים המוסלמים רועי קייס הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד