ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מועמד צבעוני

יהודה גליק הודיע לחברי כנסת: "אתמודד לנשיאות"

לאחר שנצפה בימים האחרונים מתזז במסדרונות הכנסת, הח"כ לשעבר יהודה גליק מצטרף למירוץ על תפקיד נשיא המדינה. הוא צפוי להודיע על כך רשמית לאחר יום הכיפורים. ל'בחדרי' נודע כי גליק נפגש גם עם ח"כים חרדים ובדק אם יזכה לתמיכתם

יהודה גליק הודיע לחברי כנסת: "אתמודד לנשיאות"
גליק צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק הודיע בימים האחרונים למספר חברי כנסת כי בכוונתו להתמודד לתפקיד נשיא המדינה בבחירות שיתקיימו בעוד למעלה מחצי שנה.

גליק כיהן עד לא מזמן כחבר כנסת והודח בפריימריז לרשימת 'הליכוד' כשנבחר במקום לא ריאלי. בימים האחרונים הוא נצפה בכנסת, שם נועד עם חברי כנסת ודן עימם על תרחיש שיתמודד לתפקיד נשיא המדינה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הח"כ לשעבר נפגש עם מספר חברי כנסת ובהם נציגים מהמפלגות החרדיות, והודיע כי לאחר יום הכיפור הוא צפוי להכריז על כך, וביקש להודיע להם אישית שלא יופתעו לשמוע על כך קודם כל בתקשורת.

גליק כיהן כחבר הכנסת מהליכוד ומוכר כפעיל הר הבית, בעבר נפצע קשות על ידי מחבל שירה בו בתום הרצאה בעניין הר הבית, לאחר חודשים של אשפוז בבית החולים הוא ניצל בנס מהפציעה.

עד כה הודיע מועמד נוסף כי בכוונתו להתמודד לתפקיד נשיא המדינה, חבר הכנסת והשר לשעבר שמעון שטרית ממפלגת 'העבודה', גם שמותיהם של השר עמיר פרץ ויו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג עולים כמועמדים לנשיאות.

יהודה גליק בחירות לנשיאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד