י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חוזרים הביתה

בחורי הישיבות יקיימו בדיקות לפני שיחזרו לביתם

אחרי שנותרו עוד עשרה ימים אחרי זמן אלול, בחורי הישיבות שלמדו במתכונת הקפסולות משתחררים הערב לבתיהם לקראת חג סוכות, לא לפני שביצעו בדיקות קורונה. אלה שנדבקו בימים האחרונים ועדיין חולים יישארו בישיבות שהוגדרו כמלוניות קורונה

בחורי הישיבות יקיימו בדיקות לפני שיחזרו לביתם
בחורי עטרת ישראל חוזרים לבתיהם צילום: אהרן קראהן

אלפי בחורי ישיבות מסיימים הערב (מוצאי צום כיפורים) את זמן אלול שמסתיים בצל התחלואה הגבוהה בקורונה והתפשטות הנגיף בחודשים האחרונים, רוב רובו של עולם הישיבות פעל על פי מתווה הקפסולות בצורה מיוחדת עם בדיקות קורונה קודם הגעתם.

קודם החג הודיע פרויקטור הקורונה החרדי האלוף רוני נומה כי בהתאם לסיכום מול הישיבות שבהסדר הקפסולות עם דסק החרדים, על הסדר עבור בחורי הישיבות שיחזור לביתם לאחר מעל חודש ימים בקפסולות.

על פי המתווה כבר בימים האחרונים בוצעו בדיקות ומי שנמצאו חולים או חייבי בידוד לא ישובו לבתיהם לאחר יום כיפור, וישהו בישיבות שהוגדרו כמלוניות קורונה או "ישיבות המשך".

הבחורים שנמצאו שליליים ישוחררו לבתיהם. בישיבות הפועלות שלא במסגרת ההסדר, במשל"ט החרדי מתכוונים לבצע בדיקות במהלך הימים שלישי ורביעי - ועד לקבלת התוצאות אין לשחרר את הבחורים לבתיהם.

כך או כך רוב רובו של עולם הישיבות כבר נדבק בחסינות עדר והבחורים כך יוכלו להתחיל את זמן החורף ללא חשש כפי שהיה בזמן אלול.

ישיבת עטרת ישראל קורונה מתווה הקפסולות רוני נומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד