י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
על רקע הפרישה מהאיחוד האירופי

גיברלטר: פוליטיקאית יהודייה הותקפה בטענות אנטישמיות

פוליטיקאית יהודייה בגיברלטר העונה לשם מרלן חסן נהון הותקפה ברשתות החברתיות עם טענות מצד אנטישמים על 'נאמנות כפולה' • נהון הדגישה כי התקיפות כוונו גם אל אביה המנוח שכיהן כשר במדינה

גיברלטר: פוליטיקאית יהודייה הותקפה בטענות אנטישמיות
גיברלטר צילום: נתי שוחט פלאש90

פוליטיקאים באי גיברלטר הנתונה תחת חסות בריטית, התאחדו לגנות סדרה של התקפות אנטישמיות שהופנו כלפי חברת אופוזיציה בפרלמנט, יהודייה.

מרלן חסן נהון - מנהיגת מפלגת 'ביחד' בגיברלטר - אמרה כי היא הייתה היעד ל"קמפיין מתוזמר" בימים האחרונים, בעקבות ביקורת חריפה על הטיפול הממשלתי בהשפעה של גיברלטר על פרישת בריטניה מהאיחוד האירופי.

נהון אמרה כי התוקפים תקפו אותה וגם את אביה המנוח, השר לשעבר בגיברלטר, סר ג'ושוע חסן, והדגישו באופן שלילי את קשריה עם מדינת ישראל. "מטח התעללות האחרון זה עלילה על נאמנות כפולה כלפי ישראל בגלל היותי יהודייה", אמרה נהון. כך דווח ה'אלגמיינר'.

לדברי ננון, ההאשמה היא "תופעה חדשה ומסוכנת בפוליטיקה בגיברלטר, ואני קוראת לשרים ומנהיג האופוזיציה לגנות את השיח הזה באופן מיידי".

השר הבכיר פביאן פיקארדו אמר: "כולנו חייבים להוקיע את המיעוט הקטן אשר מאכזבים את כולנו בהצהרות גזעניות ואנטישמיות על חברת פרלמנט המבוסס על דתה", אמר פיקארדו. "אמירות גזעניות ואנטישמיות כחלק מוויכוח פוליטי לכאורה היא עלבון לג'יברלטר שאני מכיר ואוהב".

הקריאות הגזעניות שתקפו את נהון מטופלות על ידי משטרת ג'יברלטר שבודקת האם חוקים נגד דברי שטנה הופרו. לא בוצעו כל מעצרים.

גיברלטר אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד