י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הגל השני בשיאו

נגיף הקורונה: שיא במספר החולים המונשמים

מנתוני משרד הבריאות עולה כי כ-1,121 חולים נוספים אובחנו ביממה האחרונה בישראל, זאת בצל הירידה הדרסטית בהיקף הבדיקות בעקבות יום הכיפורים • עד כה החלימו 167,025 מאז ההתפרצות בחורף האחרון

נגיף הקורונה: שיא במספר החולים המונשמים
בית החולים שערי צדק בצל הקורונה צילום: Nati Shohat/FLASH90

ימים ספורים לאחר שהחל הסגר ומספר חולי הקורונה ממשיך לזנק. 1,121 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-233,554 כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שלישי). על פי הנתונים, אמש בוצעו 8,105 בדיקות בלבד לחשודים כחולי קורונה, מספר הנמוך בהרבה ממספר הבדיקות שנערכו בימים האחרונים, כשהסיבה היא צמצום מערך הבדיקות ביום כיפור, מה שמשליך על מספר החולים היומי.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר על 65,025. מספר המונשמים ממשיך לעלות לזנק כעת על 207 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 755 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עולה אף הוא ועומד כעת על 1,507, עלייה של שמונה נפטרים מאז אמש בשעות הערב. 167,021 חולים החלימו עד כה מהנגיף.

אתמול הודיעו בלשכת ראש הממשלה כי קודם כניסת הצום קיים נתניהו סדרת דיונים בנוגע למצב התחלואה והתפשטות הקורונה בימים האחרונים.

נתניהו קבע שסדר השלבים הוא סגר, מעבר מדורג לשגרת קורונה ועד לחיסון. ראש הממשלה קבע שורת נושאים לטיפול מיידי ותוכניות עבודה שיוצגו כבר היום וידונו בהרחבה בהמשך השבוע בדיון בקבינט הקורונה.

במסגרת תכנית הפעולה של מערכת הבריאות, מציג נתניהו יעד, על פיו מערכת הרפואה תהיה מוכנה לטיפול ב-1,500 חולים קשים בקורונה החל מה-1 באוקטובר.

עוד סוכם על קביעת היעדים ליציאה מדורגת מהסגר לשגרת קורונה, דיון ביעדים ובמדדים להערכת המצב ולבחינת המדיניות הנדרשת ועדכון תמונת מצב ההצטיידות בחיסונים.

קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד