ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הגל השני בארה"ב

לייקווד: בן 46 ואב לשניים נפטר כתוצאה מהנגיף

הנגיף מגיע שוב לשכונות החרדיות בניו יורק וניו ג'רזי: על פי הדיווחים אושפזו בימים האחרונים עשרות מתושבי לייקווד בעקבות התפשטות הנגיף • ביום כיפור הלך לעולמו הרב משה הררי ז"ל כתוצאה מסיבוך רפואי אחרי שנדבק בנגיף

לייקווד: בן 46 ואב לשניים נפטר כתוצאה מהנגיף
המנוח ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

הגל השני: ר' משה הררי ז"ל מלייקווד בן 46 ואב לשניים נפטר ביום כיפור בבית החולים.

על פי הדיווחים המגיעים מלייקווד, ר' משה הררי ז"ל נפטר מסיבוכים כתוצאה מנגיף הקורונה, הוא נלקח לבית החולים בערב יום טוב ונפטר למגינת לב ביום כיפור.

ר' משה ז"ל הוא בנו של חכם אליעזר, רב בולט בפלטבוש. הוא השאיר אחריו אישה ושני ילדים, הלוויתו אמורה להתקיים בשעה 11:30 בבוקר, היום (שעון מקומי) ברחוב 7 בלייקווד, שם גם ייטמן.

בינתיים, אושפזו בימים האחרונים כעשרים מתושבי לייקווד, מה שמצביע בבירור על ה"גל שני" כך מדווח האתר Yeshiva world news, המקרים הנוכחים לא מפתיעים לאחר שראשי מערכת הבריאות בניו יורק הזהירו מגל שני, כזכור בגל הראשון נפטרו אלפי יהודים בארה"ב מקורונה.

כזכור מחלקת הבריאות של ניו יורק הזהירה לפני שבוע מפני עליה משמעותית בתחלואה בשכונות חרדיות בעיר ניו יורק.

שש שכונות חרדיות בברוקלין ובקווינס מובילות בתחלואה עם 20% מכלל המקרים החדשים של הקורונה בעיר ניו יורק. "זו סיבה לדאגה גדולה" הודיעו לפני שבוע גורמי בריאות בעיר ניו יורק.

הנתונים הללו הגיעו על רקע סימנים הולכים וגוברים בקהילות החרדיות בעיר ניו יורק לגבי תחילתו האפשרית של גל שני, שמגיע אחרי אביב אכזרי עם אלפי מתים יהודים, ברובם חרדים, וקיץ שקט יחסית. הנתונים תואמים את דברי הרופאים בשטח בשכונות החרדיות, כאשר הנתונים מראים כי מספר המקרים עולה בחדות באזורים שנפגעו קשה במרץ ובאפריל.

פקידי משרד הבריאות בעיר ניו יורק אמרו כי הם שוקלים להטיל מחדש מגבלות על התכנסויות בשכונות בעיר בהן התפשט הנגיף.

קורונה לייקווד ארצות הברית חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד