ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט ואיחוד הצלה ממשיכים במאמצי ההסברה בציבור החרדי

מערב יום הכיפורים שוגרה לחצי מיליון משתמשי טלפונים כשרים הודעה קולית של מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק שהפציר: "הישמעו להוראת גדולי ישראל ומשרד הבריאות. לא להתפתות להגיע להתקהלויות גדולות כלל וכלל, להתפלל אך ורק לפי הכללים לחבוש מסכות ולשמור מרחק שני מטר אחד מהשני" • איחוד הצלה: "אנו משתמשים בכלים ומסרים שמותאמים לכלל הזרמים בציבור החרדי כך שההסברה הינה ידידותית ומגיעה לכל בית"

הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט ואיחוד הצלה ממשיכים במאמצי ההסברה בציבור החרדי
המוקד של איחוד הצלה צילום: דוברות איחוד הצלה

הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט יחד עם איחוד הצלה ממשיכים במאמצי ההסברה בנוגע להנחיות הקורונה במגזר החרדי. מהקרן ומאיחוד הצלה נמסר כי הדבר נעשה "מתוך אחדות ודאגה לציבור החרדי ולשלומה של מדינת ישראל כולה". מערב יום הכיפורים שוגרה לחצי מיליון משתמשי טלפונים כשרים הודעה קולית בה נשמע מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, אומר: "בימים אלו אלפי מתנדבי איחוד הצלה עוסקים בטיפול באלפים רבים של חולי קורונה חדשים שחלקם בדרך לבית חולים וחלקם במצב קשה ואף יותר מזה, וכל זאת מפני שאנשים לא הקפידו על נהלי הבריאות בראש השנה". פולק הוסיף בהקלטה כי "אנחנו מתחננים בפניכם, אנא הישמעו להוראת גדולי ישראל ומשרד הבריאות. לא להתפתות להגיע להתקהלויות גדולות כלל וכלל, להתפלל אך ורק לפי הכללים לחבוש מסכות ולשמור מרחק שני מטר אחד מהשני ולא לגרום חס ושלום לחילול השם גדול. מחלקות הקורונה בבתי החולים מלאות ולצערנו גם ההלווית מתרבות".

הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט ואיחוד הצלה משתפים פעולה בהסברה המתמקדת במגזר החרדי החל מגל הקורונה הראשון. גם אז יצאו בקמפיין נרחב, סמוך לליל הסדר, שהזהיר פני הסכנה בהתקהלויות ובאירוח בני משפחה בחג. כמו בימים אלו, התמקד הקמפיין בהודעות לבעלי טלפונים כשרים, תליית עשרות אלפי מודעות קיר בערים החרדיות ושימוש ברכבים עם מערכת כריזה שסבבו ברחובות והדהדו את המסר. באיחוד הצלה מסבירים כי "אנו משתמשים בכלים ומסרים שמותאמים לכלל הזרמים בציבור החרדי כך שההסברה הינה ידידותית ומגיעה לכל בית. גם למשפחות שפחות מחוברות לתקשורת כתובה או משודרת. בחודשים האחרונים הוכחנו שכאשר פונים לציבור החרדי באופן נכון ומדויק, המסרים מחלחלים והציבור ברובו נשמע להוראות. אנו מודים לקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט על שיתוף הפעולה ועל התרומה שלהם למאמצי ההסברה שללא ספק מצילה חיים רבים".

איחוד הצלה אמצעי הסברה אלי פולק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד