י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רעיון מקורי

עיריית ירושלים מציגה: כך תרכשו את ארבעת המינים בבטחה

לאחר ההצלחה של 'משאיות השמחה' בחול המועד פסח בצל הגל הראשון של הנגיף ובל"ג בעומר. כעת, כשאנחנו בעומק הגל השני בתקופת החגים, יוצאים בעיריית ירושלים במיזם מיוחד: משאיות יסובבו בשכונות ויימכרו בהן ארבעת המינים לתושבי השכונות בעיר

עיריית ירושלים מציגה: כך תרכשו את ארבעת המינים בבטחה
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

לקראת חג הסוכות בצל נגיף הקורונה, עשרות משאיות יפרסו ברחבי השכונות בירושלים, ביוזמת ראש העירייה מר משה ליאון ויקלו על התושבים לרכוש סט של ארבעת המינים בצורה בטיחותית ומצילת חיים.

היום (שלישי), הודיע ראש עיריית ירושלים משה ליאון, כי כל סוחר המעוניין למכור את ארבעת המינים בשכונות באמצעות משאית בלבד, יקבל תמיכה מלאה של העירייה, פיקוח צמוד ותיאום מול המשטרה.

עוד הנחה ראש העיר את המנהלים הקהילתיים לרכז את בקשות הסוחרים למכור את הד' מינים באמצעות משאיות ניידות שיעברו בין השכונות והרחובות, ולסייע להם בהנפקת האישורים ובליווי של אגף הפיקוח של העירייה.

היוזמה נולדה על מנת לאפשר פריסת המשאיות רחבה ככל הניתן ולצמצם באופן משמעותי את ההתקהלויות בחנויות ארבעת המינים, ולאור ההצלחה של 'משאיות השמחה' בגל הראשון.

סוחרים המעוניינים להפעיל משאיות בתיאום עם צוות הפיקוח יכולים לפנות למנהלי המנהלים הקהילתיים בירושלים או למחלקת הפיקוח בעיריית ירושלים במספר טלפון-  0542340008 ולקבל את השירות. בעירייה מדגישים: המכירה תתאפשר רק בתאום עם הפיקוח העירוני.

עם פרסום היוזמה אמר ראש העירייה משה ליאון: "האופציה היחידה לצמצם התקהלויות מסכנות חיים היא באמצעות ביזור רחב של נקודות המכירה. אני קורא לסוחרים להעביר את נקודות המכירה למשאיות ניידות שייתנו את השירות בכל רחוב באופן פרטני ולקהל הירושלמי לקנות ארבעה מינים רק במקומות בטוחים, ומנצל את ההזדמנות לאחל לכל תושבי ירושלים: חג שמח".

ארבעת המינים קורונה עיריית ירושלים משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד