י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
השתעל בעוצמה

תושב בני ברק הגיע למחסום: "אני חולה קורונה"

תושב בני ברק הגיע לפני זמן קצר למחסום שהוצב ברחוב ז'בוטינסקי בעיר במטרה לאכוף את הסגר, ולאחר שהשתעל בעוצמה הודה בפני השוטרים כי הוא חולה קורונה | הנהג נקנס ב-5,000 שקלים והוחזר לביתו | המשטרה: "רואים את המקרה בחומרה"

תושב בני ברק הגיע למחסום: "אני חולה קורונה"
מבצע אכיפה בבני ברק צילום: דוברות המשטרה

כוחות משטרה המוצבים במחסום הסמוך לבני ברק, ברחוב ז'בוטינסקי, עצרו נהג שהעלה את חשדם לאחר שהשתעל. בתום תשאול הוא הודה בפני השוטרים כי אובחן כחולה בנגיף הקורונה. פרט לנהג, מצאו השוטרים אדם נוסף, שעל פי הנוהל אמור לשהות בבידוד.

הנהג, תושב בני ברק בן 67, נקנס ב-5,000 שקלים והוחזר לבידוד בביתו. מהמשטרה נמסר כי בהגיע הרכב למחסום, נראה הנהג כשהוא משתעל בחוזקה, ובתשאול ע"י השוטרים סיפר שהוא אכן אובחן כחולה.

"אנו רואים בחומרה מקרה זה, בו אזרח מסכן את בריאות הציבור תוך הפרת ההנחיות והתקנות כפי שנקבעו ואשר נועדו להילחם בנגיף ולקטוע את שרשרת ההדבקות", אומרים במשטרה.

החל מהבוקר (שלישי) המשטרה החמירה באופן משמעותי את אכיפת הסגר ברחבי הארץ, באמצעות מחסומים נוספים שנפרסו בכבישים הבינעירוניים ובכניסות לערים.

כזכור, כוחות גדולים של משטרה פשטו אמש (שני, מוצאי יו"כ) על העיר בני ברק וביצעו אכיפה נגד עשרות צעירים, שעל פי המשטרה נצפו במרחב הציבורי, כשהם אינם עוטים מסכות ואינם שומרים על מרחק של שני מטרים אחד מרעהו, זאת בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות ותוך הפרת הסגר.

כוחות המשטרה נפרסו במוקדים שונים ומחסומי דרך ברחבי העיר ולטענת המשטרה ממשיכים להיות מוצבים על מנת לשמור על הסדר הציבורי, ביטחון הציבור ובריאותו.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו", נמסר מהמשטרה.

במשטרה ממשיכים לקרוא לציבור להישמע להנחיות, "שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

קורונה סגר אכיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד