י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אלול עם אפס הדבקה

החוצניקים של קול יעקב ממשיכים ללמוד בקפסולות גם בסוכות

במוצאי יום כיפור, סיכמו בישיבת 'קול יעקב' את סיום מתווה הקפסולות בהצלחה, כאשר בחסדי השם, לא נרשמם בישיבה אפילו מקרה אחד של הדבקה. בישיבה לומדים גם 50 בחורים תושבי חו"ל, שממשיכים את לימודם בישיבה גם בתקופת בין הזמנים וילמדו ויתפללו בקפסולות מיוחדת עד לזמן שבו יתאחדו עם שאר התלמידים בזמן חורף בהתאם להנחיות משרד הבריאות

החוצניקים של קול יעקב ממשיכים ללמוד בקפסולות גם בסוכות
ישיבת קול יעקב בזמן אלול צילום: באדיבות המצלם

בישיבת 'קול יעקב' בשכונת בית וגן בירושלים המונה 320 בחורים בראשות הגאון רבי יהודה עדס, התחילו את זמן אלול במתווה קפסולות ייחודי. את הזמן התחילו הבחורים כבר בכ"ג אב בכפר הנופש חרב. בג' באלול תלמידי הישיבה התאחדו בישיבה לאחר שכל הבחורים עברו בדיקה ויצאו שליליים.

בישיבה מציינים כי למרות שלא היה ניתן לסגור את הישיבה באופן הרמטי, לנוכח העובדה שכביש ראשי מפריד בין חלקי הישיבה, הבחורים הקפידו מעצמם על כל הכללים ובזכות זה הישיבה סיימה את זמן אלול עם אפס מקרים של הדבקה.

בישיבה נבנתה קפסולה מיוחדת עבור ראש הישיבה הגר"י עדס, שהוא בקבוצת סיכון. ראש הישיבה שהה בכל ימי אלול בסדרי הלימוד בקפסולה ודרכה מסר את השיחות והשיעורים הקבועים אותם הוא מוסר מידי שנה בחודש אלול. השיחות שמידי שנה מושכות אליהם רבים מבוגרי הישיבה ותושבי האזור, הועברו בשידור חי בטלפון על מנת שהשומעים יוכלו גם השנה להתחזק בחודש אלול.

בהנהלת הישיבה שוקדים כבר עכשיו, על מתווה שיאפשר את חזרתם של בני הישיבה ללימוד בזמן חורף. עד אז כאמור, שוקדים בני חו"ל על תלמודם בקפסולה בישיבה וממתינים לשובם של חבריהם לספסלי הישיבה.

ישיבת קול יעקב הרב יהודה עדס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד