י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אלימות בחסות הנגיף

התווכח עם חברו על הקורונה, איים בפטיש ודקר

ויכוח התגלע בין שני חברים אודות נגיף הקורונה, כאשר בשלב כלשהו אף איים אחד מהם על רעהו באמצעות פטיש. בשלב כלשהו פנה המאיים לקורבן והציע לו לעלות עמו לרכבו והשניים נסעו מהמקום. במהלך הנסיעה הוא פנה לכביש מילוט, יצא מהרכב לעבר כיסא הנוסע והחל לדקור את הקורבן בראשו, בבטנו וברגליו ואז נמלט מהמקום | הוגש נגדו כתב אישום

התווכח עם חברו על הקורונה, איים בפטיש ודקר
pixabay

שוטרי משטרת ישראל עצרו גבר שדקר את חברו ופצע אותו באורח קשה מאחר והתווכח עמו לגבי נגיף הקורונה, כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים הוגשו כנגדו בבית המשפט המחוזי בחיפה.

ראשיתה של החקירה לפני כשבועיים, עם קבלת ההודעה במוקד 100 של המשטרה מגבר שטען, כי הוא נמצא סמוך לכביש 784, בין היישובים שורשים ליובלים ומבחין באדם פצוע, שרוע בדרך עפר.

שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום, אך הבחינו אך ורק בכתמי דם. פעילות חקירתית חכמה הובילה את השוטרים למרפאת 'טרם' בכרמיאל, שם איתרו את הפצוע ואת חברו. הפצוע פונה באורח בינוני עד קשה למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

החוקרים גבו עדויות, אספו ממצאים בשטח וחקירה נפתחה ותוך שעות ספורות אותר החשוד במעשה, בן 32, תושב שעב,  שנעצר ונחקר בתחנת המשטרה.

החקירה המיומנת העלתה, כי ביום האירוע נפגשו השניים ביער יחד עם עוד שני חברים והחל ויכוח ביניהם אודות נגיף הקורונה כאשר בשלב כלשהו אף איים הנאשם על הקורבן באמצעות פטיש. בשלב כלשהו פנה החשוד לקורבן והציע לעלות עימו לרכבו והשניים נסעו מהמקום. החשוד נסע לכיוון כביש 784 ושם פנה בכביש מילוט, יצא מהרכב לעבר כיסא הנוסע והחל לדקור את הקורבן בראשו, בבטנו וברגליו ואז נמלט מהמקום.

הקורבן הצליח להתקשר לחברו וזה הגיע ולקח אותו למרפאת "טרם" בכרמיאל. בתום החקירה הזריזה הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה, אשר הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה שלצידה עונש מאסר לתקופה של 20 שנים, החזקת סכין ואיומים.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא "רואה בחומרה אלימות מכל סוג שהיא וגם בימים אלו תמשיך היא לפעול באמצעות כל אמצעי החקירה הקיימים ברשותה בכדי להגיע לאותם עבריינים ולהביאם לדין למען שלום הציבור וביטחונו".

קורונה פטיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד