י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
צפו בוידאו

ח"כ אשר הודף את הטענות: "ההתפרצות אצל כולם"

בוועדת החוקה של הכנסת תקף יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר את הטענות על כך שהגל השני מתמקד בציבור החרדי בלבד. "עשרות רשויות צהובות הפכו אדומות תוך שבועיים שלושה ללא קשר לערבים או חרדים. אכיפה להמונים, למדינה שלמה, היא דבר קשה עד בלתי אפשרי, ולכן לא שייך שיעשו החרגות"

ח"כ אשר הודף את הטענות: "ההתפרצות אצל כולם"
אשר בוועדה צילום: דוברות הכנסת

יו"ר ועדת החוקה חבר הכנסת יעקב אשר הודף את הטענות על גל תחלואה שמתמקד בעיקר בציבור החרדי וטוען כי ההתפרצות שמביאה לגל שני חלה אצל כל האזרחים. ח"כ אשר תוקף את תוכנית הרמזור שאושרה בדיעבד.

בדיון בוועדת החוקה אמר חבר הכנסת יעקב אשר: "עשרות רשויות צהובות הפכו אדומות תוך שבועיים שלושה ללא קשר לערבים או חרדים. אכיפה להמונים, למדינה שלמה, היא דבר קשה עד בלתי אפשרי, ולכן לא שייך שיעשו החרגות. באכיפה להמונים לא צריך חיסון עדר אלא תופעת עדר. כל מי שהיה מורה בכיתה יודע שאי אפשר להגיד לילד אחד כן ולילד שני לא".

עוד אמר יו"ר ועדת חוקה כי "אנחנו בהתפשטות מחלה שמתעתעת בכל גדולי המלומדים בעולם. אני מתפלל לקדוש ברוך הוא, וחרדים ודתיים התפללו על שכניהם יהודים, ערבים, חילונים, ודתיים לאומיים, כולם, "מנע מגיפה מנחלתך", זה מה שעומד לנגד עינינו. אין לנו ברירה, בואו נעבור את הניתוח הזה מהר ונכון ככל האפשר ונוכל לומר שידנו לא תשפוך את הדם הזה".

עוד אמר חבר הכנסת אשר, "ההתפרצות חלה אצל כולם, אי אפשר לסגור עיר אחת ובעיר השנייה סוגרים רחובות שאפשר לעמוד עם רגל אחת בסגר ורגל שנייה חופשיה". על תוכנית הרמזור של הפרויקטור אמר אשר, "הרמזור לא היה תרופה לכלום, הייתי בעד הרמזור באופן עקרוני, אנחנו בעד פתרון המוני".

בהמשך התייחס ח"כ אשר לנושא הבריאותי: "הבטחתי בוועדה כמה פעמים שלא אתן מנוח לנושאים בריאותיים ולנושאים של אנשים עם מוגבלות, הבטחנו וקיימנו, הדברים הללו תוקנו וגם בהמשך נעמוד על כך בתקנות. כשהייתי ראש עיר בבני ברק ידעו שהמשוגע'ס של ראש העיר זה לדאוג לענייני רווחה ולאנשים עם מוגבלויות, ואני אמשיך כך".

קורונה ועדת החוקה יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד