י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נערכים לעומסים

הזינוק בתחלואה: מחלקת קורונה נוספת נפתחה ב'הדסה'

לאור ריבוי המאושפזים פתחו ב'הדסה' מחלקת קורונה נוספת. מנכ"ל בית החולים ניצל את ההזדמנות לתקוף שוב את הממשלה: מלאו חובתכם לסיוע לכח הלוחם

הזינוק בתחלואה: מחלקת קורונה נוספת נפתחה ב'הדסה'
חדר אשפוז בהדסה צילום: דוברות בית החולים

לאור הגידול במספר המאושפזים, פועל יוצא ממספר החולים הגבוה בירושלים, נפתחה ב'הדסה' מחלקת קורונה נוספת. מנכ"ל בית החולים, הפרופ' רוטשטיין, ניצל את ההזדמנות לתקוף שוב את הממשלה והוא קרא לה: "למלאות חובתה ולסייע להגדלת כח האדם הלוחם".

מבית החולים נמסר כי כפי שהתחייבה הנהלת הדסה, בית החולים ממשיך להגדיל את מספרי המיטות המוקצות עבור חולי קורונה.  כל מתחמי הקורונה ממוקמים בבניין הישן בהדסה עין כרם, כאשר באופן זה מתאפשר לבית החולים במבנה החדש בהדסה עין כרם וכך גם לכל קמפוס הדסה הר הצופים, לפעול עד כמה שניתן במתן טיפול לחולים רגילים שאינם חולי קורונה.

הבוקר הוגדל מתחם הקורונה בהדסה עין כרם בעוד 30 מיטות נוספות, מעבר ל-120 מיטות המוקצות כיום. בבית החולים הבהירו כי הדסה תגדיל על פי הצורך את מתחמי הקורונה, כדי שלא ייווצר מצב בו חולה הזקוק לאשפוז לא יתקבל לבית החולים.

פרופ׳ רוטשטיין, כך נמסר מבית החולים, ממשיך ומתחנן בפני הממשלה: ״מלאו חובתכם התקציבית והתזרימית בצוק העיתים הזה לכל בתי החולים הציבוריים, הן בסיוע לתשתיות, לתרופות ומתכלים וכמובן לשם הגדלת מצבת כח האדם הלוחם״.

קורונה הדסה עין כרם זאב רוטשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד