ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התפילות והחינוך זה חיוני

חסידים וקורונה: נתניהו שוחח בטלפון עם הרבי מויז'ניץ

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב טלפונית עם האדמו"ר מויז'ניץ אודות המצב השורר בישראל והציג בפניו את נתוני מערכת הבריאות אודות נגיף הקורונה ודרכי ההתמודדות בהם הוא נוקט

חסידים וקורונה: נתניהו שוחח בטלפון עם הרבי מויז'ניץ
נתניהו והרבי מויז'ניץ צילום: באדיבות קול ברמה

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (שלישי) טלפונית עם האדמו"ר מויז'ניץ, לאור גל התחלואה בישראל. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הממשלה ביקש מהרבי להשפיע על הסביבה שלו לשמור על ההנחיות מפני השתוללות של הנגיף. 

האדמו"ר ביקש בדבריו לעמוד על עקרונות הדת, כפי שכבר ביקש מספר פעמים מאנשי החסידות. האדמו"ר הסביר לראש הממשלה מנגד שכמו שאושרו נושאים חיוניים, אצלנו התפילות והחינוך זה חיוני. 

האדמו"ר אמר לראש הממשלה שהוא שוחח על הנושא בפני החסידים ודורש מהם לשמור. 

כזכור, רק אמש קטעו שוטרים את טיש נעילת החג של האדמו"ר מויז'ניץ והבוקר הביע הרבי זעזוע גדול על סגירת המקווה בקריה בבני ברק. 

ב'בחדרי חרדים' פורסם אחר הצהריים כי הרבי מויז'ניץ התבטא: "לולא הזמן הדחוק של זמן תפילה הייתי הולך בעצמי לעשות מחאה נגד סגירת המקווה, לא אאפשר סגירת מקווה, בית כנסת ובתי חינוך".

הרבי הוסיף ואמר: "אני רוצה לשמוע שהמקווה פתוח כבר מחר שישאירו רק בור אחד מלא, כניסה מהצד, ויאמרו להם שסגור, ושהבחורים יטבלו. שיתכוננו כאן למלחמת חורמה; זה התחיל בכך שהכניסו אותם אתמול לביהמ"ד (השוטרים) ועכשיו נטפלו למקווה, כבר אתמול היו צריכים למנוע מהם כניסתם לביהמ"ד" התבטא הרבי.

ראש הממשלה נמצא במרתון שיחות עם המנהיגים החרדים. ביום שישי שוחח ראש הממשלה עם האדמו"ר מבעלזא וכן הועברו מסרים לראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין דרך ח"כ יעקב אשר לצד שיחה עם הרבנים הראשיים לישראל. 

בנימין נתניהו הרבי מויז'ניץ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד