י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תרחיש יוצא דופן

המועמד שמת מנגיף הקורונה ניצח בבחירות

תרחיש יוצא דופן. רוב גדול של תושבי עיירה בדרום רומניה בחרו את לקדנציה שלישית את ראש הכפר, למרות שזה מת ימים ספורים לפני יום הבחירות מנגיף הקורונה. אחרי הניצחון הם עלו לקברו הדליקו נרות ולחשו לנפטר: "עשינו אותך גאה"

המועמד שמת מנגיף הקורונה ניצח בבחירות
יון אלימן צילום: צילום מסך

תושבי כפר ברומניה בחרו מחדש את ראש הכפר שלהם למרות שהוא מת מקורונה. לאחר שהעניקו ליון אלימן את הניצחון בבחירות לראשות העיירה, עלו תושבי כפר קטן בדרום רומניה לקברו כדי להדליק שם נרות לזכרו.

אלימן נבחר לקדנציה שלישית חסרת תקדים כראש עיריית הכפר דבסלו, למרות שנפטר מסיבוכי קורונה ימים לפני הבחירות המוניציפליות במדינה. בחירות חדשות יתקיימו בקרוב.

מותו הגיע מאוחר מדי בכדי להסיר את שמו מההצבעה ביום ראשון האחרון, אך הידיעה על פטירתו התפשטה במהירות בכפר, ביתם של קצת יותר מ-3,000 איש. יום הולדתו ה-57 היה ביום הבחירות.

כדי לכבד את האיש שהם העריצו, מאות מתושבי הכפר דבסלו הלכו ביום ראשון לקלפיות והצביעו עבור אלימן בכל מקרה. לאחר שתוצאות הבחירות הראו כי אלימן זכה ב-1,057 מתוך 1,600 הקולות שהצביעו בדבסלו, קבוצה גדולה של תושבי הכפר עלתה לקברו כדי להדליק נרות ולתת כבוד.

אנשים עם פנסים ונרות שהתאספו סביב קברו של אלימן, אמרו "זה הניצחון שלך" ו"אנחנו עשינו אותך גאה, אנחנו יודעים שאתה צופה בנו".

רומניה קורונה בחירות לראשות העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד