ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בעלות של מיליונים

10 אלף כסאות: כך סיפקה עיריית פתח תקווה ציוד למניינים

במבצע לוגיסטי אדיר בעלות של מיליונים, סיפקה עיריית פתח תקווה והעומד בראשה רמי גרינברג למאות רבות של מניינים ברחבי העיר, ציוד בסיסי והיקפי - עבור בתי הכנסת במרחב הפתוח – לצורך קיום תפילות הימים הנוראים וחג הסוכות

10 אלף כסאות: כך סיפקה עיריית פתח תקווה ציוד למניינים
חלוקת הערכות לבתי הכנסת בפ"ת צילום: באדיבות המצלם

בשל מגבלות הקורונה והצורך בקיום מנייני התפילה במקום פתוח במהלך הימים הנוראים וחגי תשרי, ומתוך רצון לעודד את התפילות במרחבים הפתוחים במטרה לצמצמם את ההדבקה, פתחה העירייה בהוראת ראש העיר רמי גרינברג במערך הצטיידות ענקי לטובת בתי הכנסת, מתוך כוונה להעמיד בתי כנסת בשטח הפתוח - ברמה הגבוהה ביותר על כל הפרטים הנדרשים לכך.

ראש העיר רמי גרינברג פיקד באופן אישי על המערך הנרחב, וירד לשטח כדי לדאוג שלא יחסר דבר עבור המתפללים. גרינברג הנחה את העובדים והגבאים לצייד את בתי הכנסת הפתוחים ברמה הגבוהה ביותר, "כדי להרחיב את שטח המניינים ולמנוע התקהלויות. וכדי לספק תחליף ראוי ככל האפשר לבתי הכנסת הסגורים, ולמנוע הדבקה במקומות הסגורים".

כחלק מהמערך - חילקה העירייה מערב ראש השנה ועד ערב יוה"כ:
- כ-1,000 הצללות, והקמתם ברחבי העיר.
- כ-10,000 כסאות.
- כ-900 שולחנות.
- כ-1,100 מאווררים תעשייתיים.
- כ-500 מצננים תעשייתיים
- הקמת מאות קפסולות ומחסומים חיצוניים.
- אלפי מחזורי תפילות 'כל נדרי ונעילה'.
- מאות ארונות קודש ניידים.

ראש העיר רמי גרינברג: המבצע הוכתר בהצלחה גדולה, לאחר שרבים מתושבי העיר נשמעו לקריאה להימנע מקיום התפילות בתוך בתי הכנסת - תודות למערך העצום שהובלתי בשטח יחד עם עובדי העירייה וגבאי בתי הכנסת המסורים שנתנו יד למאמץ להורדת התחלואה ומניעת הידבקות בנגיף. לאחר האיסור הגורף לקיים מנייני תפילה בתוך בתי הכנסת, נתגבר ככל שצריך את הציוד בבתי הכנסת הפתוחים לקראת חג הסוכות ושמחת תורה".

בנוסף, לקראת חג הסוכות הורה ראש העיר רמי גרינברג על הקמת מוקדי מכירה ייחודיים של ארבעת המינים ברחבי העיר, תוך שמירה והקפדה יתירה על הנחיות משרד הבריאות. העירייה העמידה שומרי בריאות מטעמה שיקפידו על שמירת ההנחיות במקום, תוך התחשבות מקסימלית בצרכים הייחודיים למכירת ארבעת המינים.

פתח תקווה רמי גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד