י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפגנות השמאל נגד נתניהו

צפו: אנשי 'ערוץ 20' הותקפו באלימות; עשרות שוטרים חצצו

במהלך שידור תכנית 'הפטריוטים' ב'ערוץ 20', במסגרתה הוצבה עמדת שידור בכיכר הבימה בת"א, הגיעו מפגיני 'הדגלים השחורים' לאזור השידור, תקפו את עמדת השידור ופוצצו את השידור החי • צפו בתיעוד

צפו: אנשי 'ערוץ 20' הותקפו באלימות; עשרות שוטרים חצצו
בעוז גולן בערוץ 20 צילום: צילום מסך

אלימות בשידור חי: במהלך שידור תכנית 'הפטריוטים' ב'ערוץ 20' בו הוצבה עמדת שידור בכיכר הבימה בת"א, הגיעו מפגיני השמאל לעמדת השידור ותקפו את המגישים וצוות הערוץ. באותו הזמן התראיינו בתכנית יריב אופנהיימר ועידית סילמן.

בתיעוד מהתקיפה האלימה נראים המפגינים פורצים לעמדת השידור כשכוחות המשטרה שהוצבו במקום לא מצליחים למנוע זאת מהם. כתבי הערוץ עידית סילמן ובועז גולן ניסו להמשיך את השידור ורק לאחר דקות ארוכות הסדר שב אל כנו.

השדרן יותם זימרי אמר לאחר התקיפה כי מדובר באקט טרור תודעתי של "קריים מיניסטר, אין מצב, או איך שלא תקראו להם", שמוכיח שוב שהדמוקרטיה לא חשובה להם, אלא מה שחשוב להם זה לקבוע מי ידבר ואיפה. הוא הוסיף כי "אני שמח שהחברים שלי לא נתנו לזה להשפיע והמשיכו את השידור ואני בטוח שגם בפעם הבאה נמשיך לשדר מכיכר הבימה".

מערוץ 20 נמסר לאחר התקרית, כי "ערוץ 20 מביע זעזוע מהתקיפה האלימה של צוות הערוץ שהיה בשידור בכיכר הבימה על ידי מפגיני הדגלים השחורים. התקיפה בוצעה במהלך תכנית הפטריוטים במהלכה התראיינו יריב אופנהיימר ועידית סילמן ששידרו מהכיכר. הערוץ פונה למשטרה שתמצא את הדין עם התוקפים".

 

ערוץ 20

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד