ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מחפשים את החרדים

התושבים בארה"ב זועמים: "כמו אצלכם, באים לבני ברק לצלם, ולא לדיזנגוף"

השנאה לדמות היהודי החרדי עם הפאות והזקן הייתה קיימת מאז ומעולם, אך נדמה כעת שבעקבות הקורונה היא פושה שבעתיים • התושבים החרדים בארה"ב מתלוננים על סיקור חד צדדי של התקשורת בארה"ב המנסה בכל כוחה לצוד רגעים בהם נראים חרדים צועדים ללא מסכות • "כמו אצלכם בישראל" • צפו

התושבים בארה"ב זועמים: "כמו אצלכם, באים לבני ברק לצלם, ולא לדיזנגוף"
צלם הטלוויזיה צילום: באדיבות המצלם

הזעם הרב בקרב התושבים החרדים בברוקלין ניו יורק כלפי צוותי תקשורת שמסתובבים בשכונות החרדיות ומחפשים כאלה שצועדים ללא מסכות, גואה מיום ליום. "הם מצלמים את האחוז בלי מסכות, אבל את הגויים שעוברים שם והם בלי מסכות, הם לא מצלמים".

לאחר ההוראות החדשות של מושל ניו יורק על חובת עטית מסכות, אומר מ. שוורץ, חרדי תושב ברוקלין ל'בחדרי חרדים' כי הוא מבין מה החרדים מרגישים בבני ברק או בשכונות חרדיות בירושלים: "כמו אצלכם בישראל, באים לבני ברק ולשכונות חרדיות בירושלים לצלם, אבל לדיזנגוף הם לא ילכו".

תושב בורו פארק צילם אתמול (שלישי) אחר הצהריים צוות של ערוץ חדשות שחיפש במכוון את האחוז הבודד מהתושבים שנראו הולכים ברחוב ללא מסיכה. בנוסף, מצלמת החדשות לא טרחה לצלם גויים ללא מסכה.

צוותי החדשות הציפו את הקהילות היהודיות החרדיות ברחבי העיר ניו יורק ביום שלישי, כשהם ממש נואשים לתפוס אדם ללא מסכה, מ. שוורץ אומר כי הוא "בשום פנים ואופן לא לצד אנשים שאינם חובשים מסכות, אבל נשאלת השאלה מדוע התקשורת מעולם לא שלחה את מספר צוותי החדשות הנמצאים כיום בפלטבוש ובבורו פארק לאף שכונה אחרת בה מאות אלפים גויים הולכים בחופשיות ללא מסכה, אנו יודעים את התשובה".

סיקור תקשורתי קורונה הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד