י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יוביל לפתיחת המשק?

תוצאות לבדיקת קורונה ב'שיבא' תוך 5 דקות

ב'שיבא' הודיעו כי בקרוב יחלו לערוך בדיקות שיספקו תוצאות תוך 5 דקות בלבד • בשלב הראשוני הבדיקה תסופק בכניסה לחדר המיון • ניסיונות לרכישת הבדיקות מחברות שונות, אחרי שהחברה האמריקנית שייצרה את הבדיקות מגויסת כולה לטובת הממשל בארה"ב 

 תוצאות לבדיקת קורונה ב'שיבא' תוך 5 דקות
בדיקות קורונה צילום: דוברות מד"א

על רקע העומסים בבתי החולים בכלל ובמעבדות הקורונה בפרט, בבית החולים 'שיבא-תל השומר' יחלו לערוך בקרוב בדיקות קורונה מהירות המספקות תשובות תוך כחמש דקות בלבד.

בראיון לאפי טריגר בתכנית 'בוקר טוב ישראל' ברדיו גלי צה"ל אמרה פרופ' גילי רגב יוחאי כי זו בדיקה אמינה מאוד והיא תסופק בשלב הראשוני בכניסה לחדר המיון בבית החולים. "זו בדיקה מאוד מהירה ומאוד מדויקת", אמרה פרופ' רגב יוחאי, "תוך חמש דקות בלבד מתקבלת תשובה, אם זה חיובי זה בטוח חיובי ואם זה שלילי זה בטוח שלילי".

רגב יוחאי ציינה כי מכיוון שהחברה האמריקאית שייצרה את הבדיקות הללו הפסיקה לייצא בהוראת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הם מנסים כרגע לרכוש ממספר חברות אחרות מלאי גדול של בדיקות. 

על פי התכנית כבר בסוף השבוע הזה יחלו להשתמש בבדיקה וכרגע מחכים לאישורים סופיים של משרד הבריאות.

באופן תיאורטי בדיקות מסוג זה יכולות להוביל לפתיחת המשק כיוון שניתן יהיה לערוך בדיקות בכניסה למפעלים, בתי ספר ואפילו אולמות אירועים ולקבל תוצאות במקום מה שיאפשר למדר את החולים. 

קורונה בית חולים שיבא תל השומר בדיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד