י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אל מול גל ההסתה

העיתונאי החרדי ניתק את השיחה עם השדרן הבכיר

בראיון אצל ניסים משעל ברדיו 103 תקף מנכ"ל 'ישראל חופשית' אורי קידר וטען "אין בממשלה מי שישים ברקס בנושאי דת ומדינה" משעל עצמו תקף "מה שקורה בחברה החרדית זו שערורייה" • העיתונאי החרדי ישראל כהן אשר צורף לשידור במטרה להגיב לדברים תקף "אתה מכליל ומסית נגד ציבור שלם", וניתק את השיחה

העיתונאי החרדי ניתק את השיחה עם השדרן הבכיר
ניסים משעל צילום: רדיו 103FM

הבוקר (רביעי) במהלך התוכנית 'שבע תשע' ברדיו 103, בהגשת ניסים משעל וענת דוידוב, התחוללה סערה בעת דיון על נתוני התחלואה בציבור החרדי ותרומתם למצב שהוביל לסגר, לאחר שמגיש התכנית ניסים משעל השמיע ביקורת חריפה על הלך הרוח בקרב הציבור החרדי. זאת לאור הפרסומים על כך שב־17 טיסות שחזרו מאומן לישראל שבוע אחרי ראש השנה התגלו חולים מאומתים רבים, אך עם נחיתתם בארץ הם סירבו לעבור בדיקות קורונה או להיכנס לבידוד

בראיון נטל חלק אורי קידר מנכ"ל 'ישראל חופשית' שתקף את הממשלה בגין חוסר משילותה. "החסידים לא אשמים בכך שהם ניסו להגיע לאומן בכל דרך אפשרית, אך הממשלה שלא מנעה זאת מהם אשמה" תקף קידר.

"הטיסות נוגעות במעט מאוד אנשים - עם זאת הפכו את זה לאירוע בסדר גודל לאומי בגלל פחדנות פוליטית, ידענו שהאירוע יידרדר כשהוא יקרה. לצערנו אין הפתעות מכשלים שנוגעים בסוגיות בתחומי דת ומדינה, כי אין בממשלה מי שיהיה מסוגל לשים רגל על הברקס". הוסיף וטען קידר.

לתפקיד 'עלה התאנה' של הדיון העלו ב fm103 את ישראל כהן, הפרשן הפוליטי של 'קול ברמה' שניסה להסביר ולהבהיר "למרות הסכמה עקרונית שלי עם קידר, אני מופתע מהגישה שהצגת בריאיון" אמר כהן לניסים משעל, על דבריו כי הבעיה היא באוכלוסייה החרדית, שלא מקפידה על ההנחיות ותורמת תרומה משמעותית לנתוני התחלואה הגואים.

משעל הוסיף להסית ואמר "ישראל, בוא נסיר את המסכות, מה שקורה בחברה החרדית זו שערורייה".

כהן יצא נגדו בתוקף: "אתה מסית נגד אוכלוסייה שלמה. אני באמת לא מבין מה קרה לך, אתה אדם דתי שמבין במסורת ישראל, ואתה מכליל את הציבור החרדי - לא מתאים לך".

"לא מעניין אותי להקשיב כי אתה מסית. אתה מכליל בגזענות ובאנטישמיות", אמר ישראל כהן וניתק את השיחה.

לאחר הניתוק של השיחה ניסה משעל להתגונן ולהבהיר את שרצה לומר, ושוב יצאה לו הכללה והסתה גסה, "רציתי להגיד שמה שקורה ברחוב החרדי, בחצרות האדמו"רים ובמקומות הסגורים - יש שם בעיה גדולה מאוד. לא מדובר בבעיה כוללת של הציבור החרדי, יש שם התרסה נגד המדינה", השמיץ משעל.

ניסים משעל ישראל כהן אורי קידר הסתה נגד חרדים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד