י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בעקבות ה'גל השני' של נגיף הקורונה: ביקוש חסר תקדים לכתב השמירה הנדיר

נכון, הימים ימים לא פשוטים, המונים מתהלכים בדאגה של ממש, כאשר הם אינם יודעים מה יילד יום • ה'גל השני' של נגיף הקורונה מכה בכל עוז, עשרות אלפי חולים, למעלה מאלף נפטרים לא עלינו, ומאות חולים קשה המאושפזים בבתי החולים • בדיוק בזמן שכזה המונים מבקשים את כתב השמירה הנדיר, למענכם למען בני ביתכם

בעקבות ה'גל השני' של נגיף הקורונה: ביקוש חסר תקדים לכתב השמירה הנדיר
הגר"ח קנייבסקי צילום: קופת העיר

כבר מספר ימים שמוקדי 'קופת העיר' פועלים ללא הפסקה, אלפי שיחות נכנסות מידי יום כשמעבר לקו עומדים אנשים המתחננים לקבל את כתב השמירה ההיסטורי של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א בו הוא מבטיח להינצל מכל חולי מחלה ומגיפה.

רוצים לזכות בכתב השמירה הנדיר? לחצו כאן>>>

ההמונים מתקשרים למוקדים ומבקשים את כתב השמירה הנדיר, כתב השמירה הוא בחתימתו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר הבטיח כי כל התורמים לקרן 'והסירותי' של 'קופת העיר' יזכה מידה כנגד מידה להינצל מכל חולי מחלה ומגיפה.

נכון, הימים ימים לא פשוטים, המונים מתהלכים בדאגה של ממש, כאשר הם אינם יודעים מה יילד יום, פשוט לא יודעים, ה'גל השני' של נגיף הקורונה מכה בכל עוז, עשרות אלפי חולים, למעלה מאלף נפטרים לא עלינו, ומאות חולים קשה המאושפזים בבתי החולים.

נתונים לא מעודדים בכלל, בלשון המעטה, ודוקא בזמן קשה שכל כך, דוקא בזמן מלחיץ כזה, זה הזמן להצטרף לקרן 'והסירותי' של 'קופת העיר' ולזכות בכתב השמירה הנדיר שיגן בעדכם, שיתן לכם רוגע ושלווה, לבריאות ולשמחה.

רוצים לזכות בכתב השמירה הנדיר? לחצו כאן>>>

יצאנו ובדקנו, כל מי שתרם לקרן 'והסירותי' ב'גל הראשון' של נגיף הקורונה לא ניזוק מהמגיפה, כן, זו לא המצאה, אלו נתונים בשטח, יצאנו ובדקנו. אתם מבינים את המשמעות של כתב השמירה הזה, אתם מבינים מה יש לכם בידיים, ממש בהישג יד?

כל מה שנותר לכם הוא רק לחייג למוקדי 'קופת העיר' להצטרף לאלפים שכבר עשו את זה, לאלפים שמתהלכים בתחושת ביטחון ושמירה, כשהבטחתו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א מהדהדת באוזנם, "ומדין מידה כנגד מידה הוא ובני ביתו ישמרו וינצלו מכל חולי מחלה ומגיפה המתרגשים ובאים לעולם בעת הזו".

וכי קלה היא בעינכם ההבטחה הנדירה, הבטחה כבירה שחותמה במידתו של הקב''ה, מידה כנגד מידה שחייבת לפעול, אנו מסייעים לחולים ובשכר זה זוכים להנצל מחולי וממגיפה. הצטרפו עוד כעת, הצטרפו עכשיו למענכם למען בני ביתכם.

רוצים לזכות בכתב השמירה הנדיר? לחצו כאן>>>

הגר"ח קנייבסקי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד