ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"בזויה ומרושעת"

נקמה: הגננת הרעילה 25 פעוטות ונידונה למוות

גננת בסין התווכחה בנוגע לניהול הגן עם עמיתה וכנקמה הרעילה את הילדים עם חומר ששמה בתוך ארוחת הבוקר שלהם. ילד אחד מת אחרי אשפוז ממושך בבית החולים. בית המשפט פסק לה גזר דין מוות

נקמה: הגננת הרעילה 25 פעוטות ונידונה למוות
גן ילדים צילום: unsplash

גננת נידונה למוות בסין בגין הרעלת 25 פעוטות, אחד מהם מת. וואנג יון נעצרה בג'יאוזואו לאחר שהפעוטות הובהלו לבית החולים אחרי שאכלו את דייסת הבוקר שלהם שהייתה בתוספת חומר מסוכן.

וואנג הכניסה נתרן חנקיתי לארוחת הבוקר של הילדים, "כנקמה לאחר שהתווכחה עם עמית לעבודה", כך אמרו הרשויות המקומיות ביום שני.

האירוע התרחש ב-27 במרץ שנה שעברה, ובא כאמור לאחר שוואנג התווכחה עם עמיתה, המכונה סאן, בגלל "בעיות ניהול", נכתב בהצהרה של בית המשפט.

לאחר מכן הרעילה הגננת את המזון שהוכן באמצעות נתרן ניטריט, המשמש בדרך כלל כחומר משמר למזון אך יכול להיות רעיל ואף קטלני מחשיפת יתר.

באותו זמן, דווח כי הילדים החלו להקיא ולהתעלף לאחר שאכלו את ארוחת הבוקר שלהם. וואנג הואשמה בהרעלת התלמידים.

מאוחר יותר גילו הרשויות כי בסך הכול 25 ילדים הורעלו במהלך התקרית שזעזעה את סין ופתחה כותרות עולמיות. ילד אחד מת בינואר לאחר ששהה 10 חודשים בבית חולים. על פי בית המשפט 23 נוספים נפצעו קל.

מסתבר שהנאשמת עם עבר דומה, וואנג נמצאה מרעילה את בעלה בשנת 2017 על ידי הכנסת נתרן ניטריט לכוסו, הוא סבל מפציעות קלות לאחר ששתה את המים.

בית המשפט אמר כי וואנג הייתה 'בזויה ומרושעת', והיא ראויה להיענש בחומרה מכיוון שהתוצאות של פשעיה היו חמורות ביותר. היא נידונה למוות ונשללה ממנה זכויות פוליטיות לכל החיים.

נתרן הרעלה סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד