י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ימי קורונה

קידוש השם: אצטדיון סמי עופר הפך לבית כנסת

עשרות מתפללים, תושבי שכונת נאות פרס, השתתפו בתפילות יום הכיפורים באצטדיון סמי עופר בחיפה לאחר שהנהלת האצטדיון הפכה את מתחם האולמות והמרפסת החיצונית לבית כנסת זמני

קידוש השם: אצטדיון סמי עופר הפך לבית כנסת
אצטדיון סמי עופר צילום: באדיבות המצלם

"בתי תיאטראות ובתי קרקסאות של אדום שילמדו בהם תורה ברבים", כך אמרו חז"ל במסכת מגילה (ו.). אמרה זו מתגשמת בימים אלה לנגד עינינו ואולי זהו רמז נוסף לפעמי משיח.

בעקבות ההצלחה ביום כיפור של עשרות מתפללים באצטדיון של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, אחת הקבוצות המפוארות בליגה הישראלית עם מסורת מכובדת בכדורגל הבינלאומי, בוחנים להמשיך את המסורת גם בסוכות ושמחת תורה.

עשרות מתפללים, תושבי שכונת נאות פרס, השתתפו בתפילות יום הכיפורים באצטדיון סמי עופר בחיפה לאחר שהנהלת האצטדיון הפכה את מתחם האולמות והמרפסת החיצונית לבית כנסת זמני.

יו"ר אצטדיון סמי עופר, איתמר צ'יזיק (צילום: מיכה בריקמן).

התפילות נערכו על פי מתווה הקפסולות של 20 מתפללים, כניסות נפרדות ושמירת מרווח של 2 מטר בין המתפללים. בועד מתפללי שכונת נאות פרס, בהובלתו של ברוך קלפה, הודו להנהלת האצטדיון על שיתוף הפעולה ההדוק במהלך חגי תשרי.

יו"ר אצטדיון סמי עופר, איתמר צ'יזיק, מסר לאתר 'חדשות חיפה והקריות': "תמיד שמחים להירתם למען הקהילה. התפילה עברה בנעם, ללא תקלות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות".

באצטדיון בוחנים להמשיך את המסורת גם בסוכות ושאר חגי השנה, בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

ברוך קלפה ליד ארון הקודש.

קורונה בית כנסת אצטדיון סמי עופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד