י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
החזאי לאתר האינטרנט

תזוזות בתקשורת: סגל עוזב וחוזר לערוץ 20

התקשורת הישראלית חווה היום שלוש תזוזות משמעותיות. העיתונאי הוותיק אראל סגל עוזב את התאגיד וחוזר לערוץ 20. כתבת החינוך של 'וואלה' עוברת לדסק הכלכלי בתאגיד. והחזאי הכי מפורסם במדינה שפוטר מ'חדשות 13' מצא את מקומו באתר הגדול במדינה

תזוזות בתקשורת: סגל עוזב וחוזר לערוץ 20
אראל סגל צילום: יח"צ

העיתונאי ואיש התקשורת אראל סגל עוזב את תאגיד השידור 'כאן' וחוזר לשדר ב'ערוץ 20'. אראל סגל הודיע היום להנהלת התאגיד על סיום עבודתו ב'כאן 11'.

סגל הגיש בשנה וחצי האחרונים תכנית ערב בשם 'קלמן-סג"ל' ב'כאן 11', לצידו של העיתונאי קלמן ליבסקינד. לפני כמה חודשים עמדה תכניתם בעין סערה, לאחר שבהנהלת התאגיד ביקשו להוריד אותה מהאוויר בתואנה לנתוני צפייה נמוכים. אולם המאבק התקשורתי נשא פרי ותכניתם של השניים המשיכה לשדר עד ההודעה הערב בה הודיע סגל על עזיבתו את הערוץ.  

אראל, מהמגישים הראשונים ב'ערוץ 20', הגיש במשך כשנתיים את תכנית הדגל "הפטריוטים", יחזור להגיש תכנית טלוויזיה מדי ערב בפריים טיים בערוץ. טרם נמסרו פרטים על התכנית החדשה.

אבי שמידט, מנכ"ל 'ערוץ 20' מסר, כי "אנחנו שמחים ומברכים את אראל, על חזרתו לנבחרת המגישים של ערוץ 20, המביאים מדי ערב את הקול של העם לכל בית בישראל".

אראל סגל עצמו מסר כי הוא "שמח לחזור הביתה, לערוץ 20".

בתוך כך, נרשמו היום עוד שתי תזוזות יחסית משמעותיות בתקשורת. כתבת החינוך של 'וואלה', דנה ירקצי עברה לדסק הכלכלי ב'תאגיד השידור הציבורי'. החזאי דני רופ שפוטר מ'חדשות 13', הצטרף ל'ynet' כחזאי הראשי באתר.

אראל סגל כאן 11 ערוץ 20 דני רופ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד