ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
הח"כ במליאת הכנסת

"איך מדינה יהודית מחכה דווקא לחודש תשרי כדי לעשות סגר"?

"מאיפה הגאווה של הממשלה לבוא ולומר לאזרחיה "אנחנו ננצח את הקורונה?" הרי אתם יודעים שאין תרופה", תהה ח"כ אייכלר במליאת הכנסת וביקר את התמהמהות הממשלה בהטלת הסגר עד לחגי תשרי • צפו בדבריו

 "איך מדינה יהודית מחכה דווקא לחודש תשרי כדי לעשות סגר"?
הסגר בירושלים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בנאום שנשא ח"כ ישראל אייכלר במליאת הכנסת הוא ביקר את התמהמהות הממשלה בהטלת הסגר עד לחגי תשרי החשובים מכל לכל יהודי דתי או שומר מסורת.

אייכלר פתח את דבריו תחילה באומרו כי "מותר להודות שאין לאדם שליטה במגיפה ואין לה בינתיים תרופה. מאיפה הגאווה של הממשלה לבוא ולומר לאזרחיה "אנחנו ננצח את הקורונה?" הרי אתם יודעים שאין תרופה, כרגע אין חיסון. בעזרת השם יהיה, אבל עד אז קראו אל העם להתפלל כי אין לנו אלא להתפלל אל ה' מנע מגיפה מנחלתיך".

ח"כ אייכלר הוסיף ואמר כי "כבר ביולי- אוגוסט ראו שישנה הכפלה של כמות הנדבקים. יכלו כבר אז לעשות סגר. אבל לא רצו לפגוע בעסקי הנופש. איך זה שמדינה יהודית מחכה דווקא לחודש תשרי לראש השנה יום כיפור וסוכות לעשות סגר? מה עם זכות התפילה? מה עם זכות הפרנסה? יש עסקים שכל הפרנסה שלהם תלויה בחודשי החגים".

"זועקים פה מחוץ לכנסת נגד בהפגנות שזו לא מדינה דמוקרטית. מי יזעק שזו לא מדינה יהודית שבחרה דווקא לסגור את בתי הכנסת בחגים?". דברי אייכלר.

ישראל אייכלר סגר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד