י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אין פרוטקציות

מביך: אביו של ראש הממשלה לא עטה מסכה ונקנס

אביו של ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון נקנס בסכום של 200 ליש"ט, לאחר שנצפה עורך קניות בסופר מקומי ללא מסכת פנים. האב טען כי לא שהה במדינה תקופה ולא ידע על שינוי התקנות, עם זאת הצר על מעשהו

מביך: אביו של ראש הממשלה לא עטה מסכה ונקנס
בוריס ג'ונסון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סטנלי ג'ונסון, אביו של ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, עומד בפני קנס בסך 200 ליש"ט (כאלף שקלים) לאחר שנתפס מפר את הנחיות הממשלה למניעת התפשטות נגיף הקורונה וערך קניות ללא מסכת פנים.

האב בן ה-79, שטס לפני חודשים ספורים לווילה היוונית שלו ולא שהה לאזהרות הנסיעות בגלל המגיפה, נצפה ללא מסכת פנים כשקנה עיתון במערב לונדון שלשום.

המקרה הנוכחי התרחש, לאחר שבנו ראש הממשלה הפציר אתמול (רביעי) במסיבת עיתונאים במעונו הרשמי בדאונינג 10, "לפעול לפי ההנחיות" וקרא לאזרחי בריטניה להקפיד על עטיית מסכה בחנויות ובתחבורה ציבורית.

לאחר שנתפס ללא מסכה, אביו של ראש הממשלה הודה כי הוא אולי לא בקיא בתקנות במאה אחוז, כי הוא חזר מחו"ל, ואמר שהוא "מצטער מאוד".

הוא אמר ל'מירור' הבריטי כי "אולי לא התחלתי במאה אחוז אבל זה היה היום הראשון שלי באנגליה אחרי שלושה שבועות שלא הייתי באנגליה, אז ייתכן שהם (הכללים) השתנו באותה תקופה. אני לא באמת איש קניות גדול".

"אני מצטער מאוד על המקרה ואני קורא לכולם לעשות כל שביכולתם כדי לוודא שהם פועלים לפי הכללים בנושא מסכות והתרחקות חברתית". סיכם האב.

בוריס ג'ונסון קורונה בריטניה קנס כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד