י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ראש מחוז ירושלים במכבי נפגש עם רבנים לכבוד השנה החדשה

לרגל הרחבת שירותי הבריאות בירושלים, הגיע ד"ר חגי פרנקל למעונם  של הרה"ג מתתיהו דייטש שליט"א רב שכונת רמת שלמה ולהרה"ג חיים אהרון קופמן שליט"א, יו"ר ועד הישיבות • בביקורים, הציג ראש המחוז את פעילותו הענפה של המחוז בתקופת הקורונה ואת השירות הרפואי האישי אותו מעניקה מכבי לחבריה. בפגישות סוכם על העמקת שיתופי הפעולה לתועלת  הציבור

ראש מחוז ירושלים במכבי נפגש עם רבנים לכבוד השנה החדשה
בביקור הרבנים צילום: יח"צ

לרגל הרחבת שירותי הבריאות בירושלים, נפגש ראש המחוז ד"ר חגי פרנקל ועמו הרב משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי של מכבי עם יו"ר ועד הישיבות הרה"ג רבי חיים אהרן קאופמן שליט"א ועם הרה"ג מתתיהו דייטש שליט"א רב שכונת רמת שלמה.

בדבריו סיפר ראש המחוז על  הרחבת השירותים של מכבי בשכונות בירושלים בשנים האחרונות, וביקש לשמוע את  צרכי התושבים. כמו כן סקר את פעילות מכבי בתקופת הקורונה החל מחודש אדר.  ד"ר פרנקל סיפר על עמדות  בדיקת הקורונה שפותחו על ידי מכבי שירותי בריאות, והוצבו גם ברחבי ירושלים. העמדה החדשנית ללקיחת דגימות קורונה, מאפשרת תהליך נטילת דגימה סטרילי מרגע הזיהוי של הנבדק ועד העברת הדגימה למעבדה המרכזית של מכבי.

בנוסף סיפר ראש המחוז לרבנים שליט"א שמכבי מבינה היטב את צרכי החברים ובמיוחד בתקופה זו, נענתה לפניות השונות, ובעזרת מערך דוגמים ייעודי, פתחה הקופה במהירות מתחמי דגימות מבודדים בקרבת מגורי התלמידים, כך שהחברים נדגמו בקלות, במהירות ובקרבה משמעותית לביתם.

כמו כן הדגיש ראש המחוז את חשיבות השדרה החרדית הניהולית ומתאמי קשרי הקהילה של מכבי העושים עבודת קודש במסירות, אכפתיות וברגישות.

הרבנים שליט"א קיבלו את ראש המחוז בחביבות, איחלו לו הצלחה רבה בתפקיד החדש והמאתגר במיוחד בתקופה זו וציינו שבשנים האחרונות הם חשים ושומעים מהציבור על הפעילות הענפה של מכבי בירושלים. בפגישות  סוכם על פגישות נוספת בין הרבנים שליט"א להנהלת מכבי למען חברי הקופה.

 

ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי: "אני מודה לרבנים על  הפגישות החשובות במיוחד בימים אלו. נמשיך ביוזמות ובשיתופי הפעולה שלנו ובהענקת השירות המיטבי גם בתקופת הקורונה. אנחנו כאן בשבילכם ולמענכם עם מעטפת שירותים מותאמת עבורכם".

הרב משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי במכבי: "בחמש השנים האחרונות עשרות אלפי ירושלמים עברו למכבי. מפגישה לפגישה אני יכול לספר לרבני ירושלים על הרחבות שירותים ברחבי העיר ובשכונות החרדיות כשבקרוב יפתחו בית מרקחת ומכבידנט ברמות".

 

 

מכבי שירותי בריאות ביקור חג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד