י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בחסדי שמים

נס: הרב שנפצע קשה מפגיעת הרקטה באשדוד שוחרר מביה"ח

שבועיים לאחר שנפצע באורח קשה כתוצאה מפגיעת הרקטה באשדוד, הרב אשר ביטון, תושב העיר, שוחרר היום מבית החולים | הרב ביטון הצליח להתאושש למרות שבמהלך הלילה לאחר הפציעה הדרדר מצבו והוא הובהל לחדר הניתוח במצב קריטי

נס: הרב שנפצע קשה מפגיעת הרקטה באשדוד שוחרר מביה"ח
הרב אשר ביטון צילום: באדיבות המשפחה

הרב אשר ביטון, שנפצע לפני כשבועיים באורח קשה כתוצאה מפגיעת הרקטה באשדוד, שוחרר היום (חמישי) מבית החולים אסותא בעיר לאחר שהצליח להתאושש מהפציעות הקשות מהן הוא סבל. יצוין, כי במהלך הלילה שלאחר הפציעה, הדרדר מצבו של הרב ביטון והוא הובהל לחדר הניתוח.

כזכור, הרב ביטון נפצע קשות בעת שהיה בדרכו לחלוקת מזון לנזקקים, כפי שהיה נוהג מדי יום. אלא שאז תפסה אותו האזעקה כתוצאה משיגור הרקטה מרצועת עזה לעבר העיר בזמן טקס השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות בבית הלבן.

בנו של הרב סיפר מייד לאחר האירוע לאתר ויינט: "בשעה 20:00 הוא היה צריך להגיע לחנות כדי לאסוף את המאפים שנשארו ולחלק אותם לאנשים קשי יום. הוא יצא בדיוק מהרכב והייתה אזעקה. הוא נצמד לקיר ואז הרים את הידיים כדי להגן על הראש וחטף רסיס במרפק ובכל הגוף".

הרב אליהו אלטמן, ראש ישיבת "עטרת צבי אשדוד" בה מתפלל ביטון, הוסיף כי "אשר הוא תלמיד מיוחד שמוסר את נפשו למען הזולת, וזה מה שהוא עשה אתמול בלילה. הוא נסע במיוחד למאפייה כדי להביא את הלחמים שנשארו לנזקקים באשדוד, וממש ברגע שהוא יצא מהאוטו החלה האזעקה והוא לא הספיק להגיע למקום בטוח".

 

 

רקטה אשדוד שחרור מבית החולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד