י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
דלקת ריאות מהנגיף

התפללו: האדמו"ר מקרלין סטולין אושפז בלניאדו

האדמו"ר מקרלין סטולין אושפז בביה"ח לניאדו עקב דלקת ריאות קלה שהתפתחה מנגיף הקורונה. כלל החסידים התבקשו להעתיר בתפילה לרפואתו השלמה של הרבי

התפללו: האדמו"ר מקרלין סטולין אושפז בלניאדו
חסידי קרלין מתפללים ברחבת ביהמ"ד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בחצר חסידות קרלין סטולין הודיעו לחסידים כי האדמו"ר אושפז בבית החולים לניאדו בקרית צאנז בנתניה עקב דלקת ריאות קלה שהתפתחה כתוצאה מנגיף הקורונה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי קודם יום הכיפורים חש הרבי שלא בטוב והיה שרוי בחולשה גדולה ואף אושפז בבית החולים. 

במודעה שפורסמה בחסידות נאמר "הננו להודיע לכלל אנ"ש שיחי' כי כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א אושפז בביה"ח לניאדו עקב דלקת ריאות קלה שהתפתחה מנגיף הקורונה, ובהמלצת הרופאים יישאר לכמה ימים להשגחה ומעקב".

בחסידות מבקשים להוסיף בתפילה לרפואתו "כלל אנ"ש מתבקשים להוסיף בתורה ואהבת חברים, ולהעתיר בתפילה לרפואה שלימה במהרה בתוך שאר חולי ישראל".

עוד מסרו בחסידות כי "כ"ק אדמו"ר שליט"א מרגיש ב"ה בטוב, ובעז"ה נוסיף ונעדכן על כל שיפור והתפתחות. כ"ק אדמו"ר שליט"א מסר את הוראת קדשו להתחזק להיות בשמחה בימים הק' הבעל"ט - זמן שמחתנו, על אף הקשיים במצב בו כולנו נתונים. כן מתבקשים כלל אנ"ש להמשיך ולהוסיף בשמירה מפני ההידבקות בנגיף בכל ההנחיות ללא שום הוראות היתר כלל".

חסידות קרלין הייתה החסידות הראשונה שנשמרה בכל מאודה וסגרה את בתי המדרשות גם בגל הראשון וגם בגל השני של הקורונה. כלל חסידי קרלין מקפידים על עטיית מסיכה כל הזמן. 

הציבור נקרא להתפלל לרפואת האדמו"ר רבי ברוך מאיר יעקב בן פייגא, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

קרלין סטולין קורונה בית חולים לניאדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד