י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"יתושים קצוצי כנפים"

אברשה זועם על החרדים שבחרו להפנות עורף למגזר: "יתושים קצוצי כנפים"

הפעיל החברתי הנמרץ אבשלום-אברשה אוחיון זועם על החרדים בכלי התקשורת שברגע משבר בוחרים להפנות עורף למגזר ממנו באו ולהצטרף למקהלת המסיתים • "מה לכם יתושים קצוצי כנפים מול הנשר הגדול השט בשמים"

אברשה זועם על החרדים שבחרו להפנות עורף למגזר: "יתושים קצוצי כנפים"
אברשה אוחיון צילום: באדיבות המצלם

אנו נמצאים בתקופה מטורפת, משבר הנהגה ומשבר משילות זועק לשמים ומאיים לפלג את עם ישראל השרוי במחלוקות אדירות, בימים בהם שיח השנאה והקיטוב מרים ראשו, ומידי יום נחשפים שיאים חדשים של אלימות מילולית ונראה כי השיא עדיין לפנינו..

איני בא לשפוט או מתיימר לבקר את אחינו הרחוקים, אותם שלא רכנו בשקידה על דף גמרא, לא עסקו בלהבין חילוקים בין אביי ורבא, לא נאותו לאור שלהבת המוסר וחשבון הנפש אותם קיבלנו וינקנו מרבותינו.

אין להלין על אותם תינוקות שנשבו, המגמדים ומבטלים לגמרי את איסורי לשון הרע, רכילות ומלבין פני חבירו. חומרת עניינים אלו הנחשבת לאביזרייהו של שפיכות דמים, לא נהירא להמון העם שבשדות, אותו חלק משמעותי המיוצג באמצעי התקשורת הכללית, המוכרת שיח מפלג ומסית זה לצרכני החברה בישראל. לא כלפיהם אפנה את חיצי הביקורת.

אני מבקש להלין בכאב גדול עלינו בני הציבור החרדי, כאשר אנשים מתוכנו אשר פועלים להבאיש את ריחנו בעיני הציבור הכללי, לבלרים אשר קמו בין לילה ומתבשמים מחיוכי התקשורת המסיתה, איבדו מזמן את שיקול הדעת ועוסקים באובססיה כלפי הציבור החרדי בו גדלו, כביכול הפכו צד במלחמה ועסוקים כל העת לחלץ תמונה בלעדית, פריזמה ייחודית להפרות סגר בחורים ובסדקים, משל היינו בבדיקת חמץ ועסוקים.

אותם אלו ירוצו מיד עם צאת יום הכיפורים עם מצלמה בידם, ריר נוזל משפתותיהם לתעד קבוצות מן הציבור החרדי בשבילי בתיהם עם צאתו של יום הכיפורים הקדוש לאחר 24 שעות של צום תפילות ובקשת סליחה.

כעברייני מקלדת תעמוד אותה קבוצה מופקרת וימנו את עצמם למצפן של הציבור החרדי, לעמוד האש לאורו הם דורשים מן הציבור החרדי לצעוד, וכל "הפרה" לשיטתם תזכה לחשיפה בראש כל חוצות כאשר מן העבר ממתינים עיתונאים רעבים, המבקשים לזלול חרדים לתאבון.

אותם מגלגלי בטהרנות לא יוכלו לרחוץ כפיהם ולומר "ידינו לא שפכו את הדם"... אתם שותפים גמורים לפירות ההסתה הנוראית כלפי הציבור החרדי.

מאידך גיסא, יצאו קבוצת אנ"ש להילחם על כבודו והגנתו של הציבור החרדי, להשיב מלחמה כנגד המלעיזים עלינו, מתוך תחושת שליחות עצומה, לקדש שם שמים, בתיעוד והארת החלקים היפים הציבור החרדי המצייתים לגדולי ישראל ומקפידים על ההוראות, במטרה לחשוף כי המערכת מנהלת מסע רדיפה מכוון כנגד הציבור החרדי, באכיפה בררנית והסתה בתקשורת הכללית.

יבורכו אלו הנלחמים על כבודו של המגזר החרדי, להציל את כבודו הנרמס על ידי התקשורת המסיתה ורוקדי ה"מה יפית" שגדלו בערוגות החברה החרדית וברגעי משבר בחרו להפנות לה עורף.

אולם דומה, כי גם אלו נסחפו. מתוך עיסוק תמידי כל שעות היממה בעוול שנעשה לציבור החרדי, הפליגו אלו למחוזות קיצוניים של מיעוט קטן "מכחישי קורונה", אשר דעות קיצוניות אלו מצליחים למצוא מקום בקרב מגיני הציבור החרדי, אשר מעת לעת משמיעים זמירות המגמדים את הגוף הקורונה ויתכן כי יצליחו להשפיע ולקרר חלק משומרי התורה והמצוות, שיבוא לידי ביטוי בזלזול בהנחיות גורמי המקצוע, אשר החלקה במדרון מסוכן זה תוביל לשפיכות דמים מיותרת והקרבת חיי אדם על מזבח הזחיחות האנרכיסטית.

תופעות אלו נמצאות בדגלים שחורים ברחוב בלפור, אין להם מקום אצל ציבור שומרי התורה והמצוות אשר גדלו מנעוריהם על אמונת חכמים וצוות לדעת תורה.

דומה כי דווקא בתווך סלולה דרך הזהב, המנווטת על ידי גדולי ישראל אשר דעתם דעת תורה, ספוגה בעשרות שנות הרבצת תורה, אלפי לילות נטולי שינה אשר תורת ה' שעשועם, המצליחה להכיל את מרחב הפריזמה של התמונה הכוללת, לראות את המצב האמיתי והנכון של המציאות כולה, בעינים זכות וטהורות נטולי אינטרסים בהפרדה מוחלטת של כל שיקול זר מתוך בירור אמיתי וזך של רצון ה', להביא את דברו לעם ישראל המבקש לעשות רצונו יתברך.

האחריות המוטלת עליהם בהעברת השמועה לדורות הבאים, המחייבת לשקול כל החלטה בדיני נפשות עד דק, לעמוד בדין ולפסוק הלכה כאשר דעת תורה בוקעת מגרונם בבחינת "אלוקים ניצב בעדת א-ל".

דווקא בעת הזו נדמה כי זוהי ההוכחה הברורה כי אין לנו שיור אלא רק דעת תורה, חובה עלינו לאחוז בה כמוצא האחרון על מנת שלא להיסחף אל הים הפתוח, בגלישה אל מחוזות של דעות קיצוניות אשר יתכן והחלו מתוך כוונות טובות, אולם דומה כי הפליגו מידי רחוק והתוצאות מדברות בעד עצמן.

דווקא כאשר נראה כי אנו נמצאים בליקוי מאורות, מתחזקת בי התחושה כמה הדבקות בחכמי וגדולי ישראל הינה העצה היחידה להינצל מדעות פסולות ומעשים קיצוניים.

לא קריאות ורדיפות קיצוניות נגד הציבור החרדי, לא הכחשות מטורפות לנגיף הקורונה תוך התעלמות וזלזול באחריות, אלא אך ורק הקול הטהור והאמיתי של גדולי הדור המבקשים להצעידנו בדרך הזהב ובדרך הנכונה, לעשות רצון ה.

אבשלום אברשה אוחיון קורונה הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד