י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עלייה בתחלואת מבוגרים

רוני נומה: לא רואה אופציה שהישיבות ייפתחו בעוד כשבועיים

האלוף במיל' רוני נומה העביר תדרוך מיוחד לכלי תקשורת חרדים והבהיר כי הוא לא רואה מצב שעולם הישיבות ייפתח בעוד כשבועיים. "חשוב לראות שמקפידים על הדברים שמסכמים אחרת לא נצא מהמעגל הזה"

רוני נומה: לא רואה אופציה שהישיבות ייפתחו בעוד כשבועיים
האלוף רוני נומה צילום: שוקי לרר

בתדרוך מיוחד שהעביר ראש דסק חרדים במשרד הבריאות, האלוף (במיל׳) רוני נומה, הוא הבהיר כי אינו רואה אופציה שעולם הישיבות יפתח בעוד כשבועיים, מועד תחילת זמן חורף.

גמזו התייחס לתלונות הרבות, חלקן פורסמו כאן ב'בחדרי חרדים' אודות תנאים קשים להם זוכים חולי הקורונה השוהים במלוניות הייעודיות. לדבריו, "אני מודע לקשיים במלוניות ולתלונות ואני בהידברות עם פיקוד העורף לשנות את זה".

נומה התייחס לטענות בדבר אי ציות להנחיות הבריאות בחלקים במגזר החרדי. "אנחנו בהידברות עם האדמו"רים" אמר נומה וציין כי גם ראש הממשלה דיבר עם מספר אדמו"רים בנושא.

נומה התייחס לטענות בדבר הפרות בחסידות ויז'ניץ ואמר: "צריך לכבד את הערבות ההדדית שיש בין כולנו. זה עושה נזק גם לציבור הזה עצמו. חשוב לראות שמקפידים על הדברים שמסכמים אחרת לא נצא מהמעגל הזה וצריך לטפל בהרבה סבלנות ושיח ואיפה שצריך גם אכיפה בלתי מתפשרת".

גמזו התייחס למספר חולי הקורונה הפעילים בקרב האוכלוסייה החרדית וציין שכעת הוא עומד על 21,194. לדבריו ההחלטה מי הוא חרדי נגזרת כתוצאה ממקום המגורים של הנדבק. 

האלוף במיל' התייחס לזינוק במספר החיוביים בשלושת הימים האחרונים במגזר החרדי ותולה זאת בכך שלא התאפשרו הבדיקות קודם לכן בעקבות שבת ויום כיפור. 

נומה הוסיף כי בימים האחרונים חלה עלייה במספר הנדבקים של בני 65 ומעלה מהמגזר החרדי. לדבריו מדובר בקפיצה של פי 2.5 ממה שהיה עד עתה.

 

קורונה רוני נומה זמן חורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד