כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סיוע מפתיע

הורביץ האשים את דרעי וליצמן; לפיד מחה והפוסט נמחק

יו"ר מרצ, חבר הכנסת ניצן הורביץ תקף היום בצורה בוטה את ליצמן ודרעי ("הדם על הידיים של דרעי וליצמן הפעם") • יו"ר האופוזיציה לפיד לא אהב ומחה נגד דבריו

הורביץ האשים את דרעי וליצמן; לפיד מחה והפוסט נמחק
ניצן הורביץ צילום: פלאש 90

ההסתה כנגד הציבור החרדי הובילה הבוקר למתקפה שהגיעה לשיא חדש, כאשר במרצ האשימו את נציגי הציבור החרדי השר אריה דרעי והשר לשעבר ליצמן בדמם של הרוגי הקורונה. כעבור מספר שעות הפוסט נמחק.

"הדם על הידיים של דרעי וליצמן הפעם", האשים יו"ר מרצ חבר הכנסת ניצן הורביץ, שטען כי "צריך לומד את האמת, מוקדי ההדבקה ההמוניים הם בישובים החרדים, אחוזי הבדיקות החיוביות במגזר החרדי מרקיעים שחקים".

הפוסט שפרסם הורביץ

עוד טען הורביץ, כי "לדרעי וליצמן המציגים את עצמם כמנהיגי הציבור הזה, הייתה הזדמנות להתעלות לגודל השעה ולגלות אחריות. מגפת הקורונה היא המשבר הגדול ביותר שהחברה החרדית חוותה מאז קום המדינה, אבל ׳המנהיגים׳ שלה בלמו בממשלה את מניעת הקטסטרופה שעומדת להתרחש".

הורביץ פער פיו נגד מנהיגי הקהילות החסידיות בטענה כי הם מתנהלים בהפקרות, והאשים בכך את דרעי ונתניהו. "שותפיו הטבעיים של נתניהו, שכל ההישרדות שלו תלויה בפשרות מולם, לחצו עליו להתפשר במאבק שבו אין מקום לפשרות" טוען הורביץ. "בגלל זה אישרו את הטיסות המופקרות לאומן, בגלל זה לא טיפלו במוקדי ההדבקה עוד באוגוסט עם סגרים נקודתיים כמו שדרש גמזו, בגלל משחקי כניעה של נתניהו למפלגות החרדיות".

בעקבות הפוסט, יצא באופן חריג יו"ר יש עתיד חבר הכנסת יאיר לפיד להגנת ראשי המפגלות החרדיות. "יש לי לא מעט עימותים עם דרעי וליצמן, אבל המודעה של מרצ היום היא קשה מנשוא ולא לגיטימית. זה לא מה שמדינת ישראל ועם ישראל זקוקים לו. אני מגנה את האמירה הזו בכל תוקף. ככה לא נצא יחד מהמשבר", כתב לפיד בטוויטר.

כעבור פחות משעה, באופן מפתיע, הפוסט שפורסם ברשתות החברתיות של ניצן הורביץ העומד בראשות מפלגת מרצ - נמחק.

יאיר לפיד ניצן הורוביץ קורונה יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד