ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
זו עמדת היו"ר?

השרה מ'כחול לבן': מפגינים - מלח הארץ; תפילות - סכנת נפשות

השרה לשוויון חברתי מרב כהן (כחול לבן) שבהיסטוריה הפוליטית שלה לא התבטאה נגד הציבור החרדי, משגרת היום מתקפה חריפה מתוך הממשלה לעבר החרדים ונתניהו וטוענת שהטיפול הלקוי נובע משיקולים פוליטיים • לעומת זאת, את מפגיני השמאל מכנה השרה - "מלח הארץ"

השרה מ'כחול לבן': מפגינים - מלח הארץ; תפילות - סכנת נפשות
הפגנה / שיעור תורה צילום: פלאש 90

מתקפה הזויה: השרה לשוויון חברתי מרב כהן (כחול לבן), תקפה היום (חמישי) את הציבור החרדי בחוסר הגינות מובהק. השרה העניקה חיבוק למפגינים אך טענה כי מתווה התפילות הוא סכנת נפשות, ולטענתה צורת הטיפול בציבור החרדי נובעת משיקולים פוליטיים.

בראיון ל'פרלמנט הצהריים' ב'ערוץ כנסת' אמרה השרה מרב כהן החברה בקבינט הקורונה, כי היא מפרידה בין המפגינים אותם היא מחזקת לעומת המתפללים. השרה תקפה את אישור התפילות ביום כיפור וטענה שמדובר בסכנת נפשות. השאלה שעולה מדברי השרה, האם זו גם עמדתו של ראש מפלגתה בני גנץ ששואף לשיתוף פעולה פוליטי עם החרדים.

"המפגינים האלה האלה הם 'מלח הארץ'" אמרה השרה כהן, "לדבר עליהם כמפיצי הקורונה - זה לא נכון, יש מחקרים האם בכלל במקומות פתוחים יש הדבקות, צריך להשים את הדברים בפרופורציה, הם לא הבעיה הכי גדולה".

מנגד אמרה השרה, כי "אנחנו רואים נתונים מטרידים מאוד על שיעורי התחלואה גדולים מאוד במגזר החרדי שלא מטופל כמו שצריך. זה לחלוטין פוליטי" קבעה.

עוד אמרה השרה כהן, "אני חשובת שזו נקודה שבה כשלנו, מתווה התפילות שאושר ליום כיפור היה סכנת נפשות ועוד נראה את המחיר על זה, וכן, זה התקבל בשיקול פוליטי". לטענתה, "העבודה שיש עוד בתי ספר במגזר החרדי שעשרות אלפי אנשים ממשיכים ללמוד בכיתות צפופות - זה פוליטי. אנחנו מפקירים משיקולים פוליטיים את החיים שלהם ואת הבריאות שלהם".

השרה אמרה עוד בדבריה כי אם לא נטפל בבעיה, נחזור לאותה נקודה לאחר הסגר. "נחזור לפעול על פי אסטרטגית הרמזור ואם לא נהיה חזקים להגביל יישובים גם אם זה יהיה חרדים, אנחנו שוב נטפס במספר הנדבקים" הסבירה השרה וקינחה: "פה אנחנו לא עושים את תפקידינו נאמנה, אמשיך להילחם על זה".

מפלגת כחול לבן שוויון חברתי קורונה הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד