ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אכיפה מוגברת

איחוד האמירויות: 25,000 קנסות על מסכות תוך שבוע

באיחוד האמירויות לקחו ברצינות את הקורונה, ולאחר ששיעור החיובים במדינה הגיע לגבהים, הצליחה האכיפה המוגברת להביא לירידה

איחוד האמירויות: 25,000 קנסות על מסכות תוך שבוע
אילוסטרציה צילום: unsplash

לוקחים ברצינות: באיחור האמירויות מבקשים לשמור בכל מחיר על מעמדה של המדינה כמדינה 'ירוקה', ושם מנהלים מערכה ללא פשרות במטרה למגר את הנגיף. כך למשל, במסגרת המאמצים לאכיפת ההוראות בנוגע לנגיף הקורונה, בשבועיים הראשונים של ספטמבר נרשמו קרוב ל-25,000 דו"חות.

מרבית הדו"חות ניתנו על אי-חבישת מסכה במרחב הציבורי ועל מספר נוסעים גבוה מהמותר ברכב אחד. ובחלק מהמקרים נסגרו באופן מיידי בתי עסק שלא עמדו בתקנות, כמו מספרות, מסעדות וחדרי כושר. בכלל, בכל מקרה שבו מישהו מעז להסיר את המסכה ברחוב, הוא עלול להסתכן בקנס שמגיע ל-3000 ריאל.

מאז 23 בספטמבר בוצעו באמירויות כחצי מיליון בדיקות קורונה, ומספר התוצאות החיוביות ביניהן הסתכם ב-6,643, כלומר שיעור גילוי של 1.3%. לאור האכיפה המחמירה וההקפדה על ההנחיות, המשק באיחוד האמירויות פתוח לחלוטין, למעט כמה הגבלות – שהעיקרית בהן היא איסור קיום אירועים רבי משתתפים.

בעקבות הפעילות הצליחה המדינה שקודם לכן מספר החיוביים בה הגיע לגבהים, להוריד את רמת התחלואה וכיום היא מוגדרת כמדינה 'ירוקה', מה שמאפשר בעיקר לענף התיירות - אחד הענפים המכניסים במדינה העשירה - לשגשג ללא הפרעה כמעט. 

קורונה דובאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד