י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נערכים לחג

פתח תקווה: ראש העיר הפתיע את התושבים עם ד' מינים עד הבית

תושבים רבים בעיר פתח תקווה הופתעו לפתוח את הדלת לראש העיר רמי גרינברג, ולקבל ממנו במתנה לחג את ערכות הסטים של ארבעת המינים. אל המבצע הצטרף יו"ר הנהלת מקפ"ת אליהו גינת שסייר יחד עם ראש העיר וצוות ההנהלה בשכונות העיר, והפתיעו פעם אחר פעם את התושבים הנרגשים עם הענקת ערכות ארבעת המינים

פתח תקווה: ראש העיר הפתיע את התושבים עם ד' מינים עד הבית
רמי גרינברג מחלק ד'' מינים לתושבים צילום: באדיבות המצלם

לקראת חג הסוכות המתקרב ובא, יצא ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג במבצע ייחודי לאספקת ערכות ארבעת המינים בקרב תושבים מהעיר - שלאור מגבלות הקורונה, נמנע מהם לצאת מהבית ולהצטייד בערכות ארבעת המינים.

המיזם יצא לדרך בשיתוף פעולה עם הנהלת 'מקפ"ת' המרכזת את פעילות המתנ"סים ברחבי העיר במשך כל ימות השנה, שהביאה למיפוי מאות התושבים שייעזרו בכך.

תושבים רבים הופתעו לפתוח את הדלת לראש העיר רמי גרינברג, ולקבל ממנו במתנה לחג את ערכות הסטים של ארבעת המינים. אל המבצע הצטרף יו"ר הנהלת מקפ"ת אליהו גינת שסייר יחד עם ראש העיר וצוות ההנהלה בשכונות יוספטל, שעריה, רמת ורבר, מחנה יהודה ועוד, והפתיעו פעם אחר פעם את התושבים הנרגשים עם הענקת ערכות ארבעת המינים.

ראש העיר רמי גרינברג אמר בהתרגשות "חילקנו ערכות רבות של ארבעת המינים לתושבים בשכונות השונות והתרגשנו יחד עם התושבים המופתעים. איחלנו להם חג שמח והזכרנו להם כי בחג הזה, לאור התפשטות נגיף הקורונה והעלייה בתחלואה יש לחגוג רק בקרב המשפחה הגרעינית ואין לארח בסוכה אורחים שאינם מבני הבית. ברור לי הקושי ולכן רצינו לשמח את המשפחות".

עוד הוסיף גרינברג ואמר "אני רוצה להודות ליו"ר הנהלת מקפ"ת, אליהו גינת ולכל הצוות שלו על היוזמה והעשייה בשטח לאורך כל השנה. חג שמח ומועדים לשמחה".

פתח תקווה רמי גרינברג קורונה ארבעת המינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד