י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לקראת החמרה נוספת

נתניהו: ביום שני נכריע האם להדק את הסגר • צפו

ראש הממשלה נתניהו מאיים להדק את הסגר ומציב את ארבעת הימים הבאים כמבחן. בשידור חי בפייסבוק אמר נתניהו כי לא יהסס לנקוט בצעדים ללא פשרות • צפו בשידור המלא

נתניהו: ביום שני נכריע האם להדק את הסגר • צפו
נתניהו בהצהרה צילום: לשכת ראש הממשלה

שבועיים לאחר תחילת הסגר כשנתוני התחלואה מוסיפים לזנק, בממשלה צפויים לדון על הידוק הסגר בעוד הגבלות. ראש הממשלה בנימין נתניהו מתריע בפני הציבור על הצעדים הצפויים.

במסגרת שידור לייב בפייסבוק של ראש הממשלה נתניהו מביתו, הוא נצפה אומר כי "אם נראה שהסגר לא עובד מספיק טוב - נהדק אותו. ביום שני", אז יתכנס קבינו הקורונה להערכת מצב, "נקבל החלטה". לדברי נתניהו "זה ייקבע על פי נתונים ולא באופן שרירותי או לפי גחמות. אנחנו במלחמה. במלחמה קשה נגד הנגיף".

כאמור, לאחר הדיון אתמול בקבינט בו לא התקבלו החלטות על הידוק הסגר, ביום שני יתכנסו שוב שרי הקבינט ויראו את נתוני התחלואה שבועיים לאחר תחילת הסגר, כשעד כה לא נראה שהשפיע במשהו על ירידה בתחלואה, כי אם להיפך, רק אתמול נרשם זינוק נוסף מספר החולים עם שיא חדש - מעל 9,000 חולים חדשים ביממה.

ביקורת על יעילות הסגר שבועיים לאחר תחילתה נשמעה גם בקרב שרי הקבינט, שטענו שהסגר לא אפקטיבי. אחד מהם צוטט ב'חדשות 12' אומר כי "הסגר לא באמת קיים, אנשים יוצאים מהבתים, ממציאים תירוצים ולא באמת מפחדים שיתפסו אותם. זה הפך לבדיחה. אי אפשר להתנהל ככה. זה נורא. בסגר הראשון היו בהיסטריה פחדו מהקורונה. עכשיו זה לא עובד וזה לא אפקטיבי".

בנימין נתניהו סגר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד