י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ההידבקות איבדה שליטה

בנט משנה כיוון: "אין טעם בפינוי חרדים למלוניות"

האיש שיזם והקים בהיותו שר הביטחון בגל הראשון את מלוניות הקורונה מפתיע וטוען דווקא כעת שהתחלואה יותר מהוכפלה ושוברת שיאים חדשים מידי יום, כי אין לפנות חרדים למלוניות קורונה וממשיל זאת: ‏"זה כמו לרוקן אוקיינוס עם כפית". אז מה כן צריך לעשות עכשיו?

בנט משנה כיוון: "אין טעם בפינוי חרדים למלוניות"
בנט עם חרדים באלעד צילום: פלאש 90

לאחר שהיה זה שהקים את מלוניות הקורונה כשר ביטחון בגל הראשון וקרא לפנות לשם את החולים בעיקר מהריכוזים החרדים, נפתלי בנט משנה כיוון וקורא לעצור את פינוי החולים החרדים למלוניות קורונה.

"ביומיים האחרונים קיימתי עשרות שיחות עם אנשי מפתח שונים בציבור החרדי ובמערכת הבריאות. זאת, על מנת לגבש דרך פעולה לטיפול בהורדת התחלואה", כתב בנט היום (חמישי), כשהוא מציין, "ישנן תובנות רבות, אבל הנה התובנה הדחופה ביותר להצלת חיים, והיא קצת מפתיעה לאור זאת שאני זה יזמתי מלכתחילה את הקמת מלוניות הקורונה".

כאמור בנט מציע לעצור את פינוי החרדים המאומתים למלוניות קורונה ומסביר: "מכיוון שההידבקות כל כך רחבה, כבר אין טעם בכל המערך היקר והמסורבל של הוצאת מאומתים למלוניות. ‏זה כמו לרוקן אוקיינוס עם כפית. צריך להסיט את המשאבים למשימה הפוכה: לשמור על הפגיעים כמו אתרוגים. הקשישים. בעלי מחלות רקע. או בבתיהם, עם תמיכה אדירה של מזון, הוצאת זבל וכו' ‏או למלוניות".

"במילים פשוטות", סיכם השר בנט, "אין טעם בהמשך הפינוי של מאומתים מערים חרדיות". הסיבה לדבריו היא כי "ההידבקות רחבה מדי ואיבדה שליטה". לטענתו, "זה יקר מאד, מבזבז אנרגיה ולא מועיל, ולפעמים אף מנוצל לרעה. בציבור החרדי יש למקד מאמצים בשמירה הדוקה על זקנים ופגיעים עד לירידת התחלואה".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד