ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
דרמה בארה"ב

נשיא ארה"ב טראמפ בן ה-74 ורעייתו נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה

לאחר שהיועצת הקרובה שלו, הופ היקס, אובחנה כחולה בקורונה, נשיא ארה"ב בן ה-74 ורעייתו מלניה נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. טראמפ צייץ: "נתחיל את תקופת הבידוד שלנו ותהליך ההחלמה מיד", נעבור את זה יחד" • הרופא האישי: "הם חשים בטוב, מצפה מהנשיא למלא חובותיו"

נשיא ארה"ב טראמפ בן ה-74 ורעייתו נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שנוטה לזלזל במגפת הקורונה ומעדיף לפתוח את הכלכלה במדינתו, נמצא חיובי לקורונה יחד עם רעייתו מלניה.

את ההודעה על כך שנדבק יחד עם רעייתו, פרסם הנשיא בחשבון הטוויטר שלו: "הלילה, הגברת הראשונה של ארצות הברית ואני אובחנו כחיוביים לקוביד-19. אנחנו נתחיל את תקופת הבידוד שלנו ותהליך ההחלמה מיד".

"כמו אמריקנים רבים מדי השנה, גם הנשיא ואני נמצאים בבידוד בבית אחרי שנדבקנו בקורונה", צייצה מלניה בטוויטר. "אנחנו מרגישים טוב, דחיתי את כל ההתחייבויות הקרובות שלי. כולנו נעבור את זה ביחד". כתבה.

לאחר שפורסם כי היועצת היקס נמצאה חיובית לנגיף הקורונה, אמר טראמפ בריאיון לרשת "פוקס ניוז" כי הוא ומלניה עברו בדיקות ומחכים כעת לתוצאותיהן. כמה שעות לאחר מכן הודיע טראמפ כי נדבק בנגיף.

בנוגע לסגן הנשיא מייק פנס שהיה בקרבתו של טראמפ השבוע, דווח כי הוא לא נדבק.

סגן דובר הבית הלבן, ג'אד דיר, אמר לפני ההודעה שטראמפ ורעייתו אובחנו כחיוביים: "הנשיא מתייחס ברצינות רבה לבריאותו ולבטיחותו של כל מי שפועל כדי לתמוך בו ובעם האמריקני, אנו משתפים פעולה עם הרופא של הנשיא ועם המשרד הצבאי של הבית הלבן כדי להגביל ככל הניתן את החשיפה לנגיף הקורונה, הן בבית הלבן והן מחוצה לו".

כזכור כמה מעובדי הבית הלבן נמצאו בעבר חיוביים לנגיף הקורונה בעבר, ביניהם הדוברת של סגן הנשיא מייק פנס, קייטי מילר, והיועץ לביטחון לאומי רוברט אובריאן.

הבית הלבן נקט אמצעים רבים כדי להגן על הנשיא וסגנו מפני הידבקות בנגיף, במאמץ שכלל בדיקות יומיות לעוזריו הבכירים של הנשיא ולבכירים אחרים הנמצאים באופן קבוע ליד הנשיא וסגנו, כולל עיתונאים, שנבדקים מדי יום.

דוברת הבית הלבן קיילי מקנאני אמרה בעבר כי טראמפ הוא האדם שנבדק הכי הרבה באמריקה, ואינו מסתכן בהפצת הנגיף לאחרים. טראמפ עצמו אמר: "אני נבדק בממוצע כל יומיים או שלושה ימים".

רופאו של הנשיא, שון קונלי, פרסם מסמך רשמי ובו נכתב כי השניים חשים בטוב נכון לעכשיו. "אני מצפה מהנשיא להמשיך למלא את חובותיו ללא הפרעה במהלך תקופת ההחלמה", נכתב במסמך.

 

קורונה דונלד טראמפ מלניה טראמפ הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד