י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אורחת בבורג' חליפה

מרים פיירברג תחגוג את חג הסוכות בדובאי • צפו

לאחר השלום שנחתם עם ישראל, באיחוד האמירויות מתכוננים במרץ לחג הסוכות. ראש עיריית נתניה מרים פיירברג הגיעה למדינה ותחגוג את חג הסוכות באבו דאבי

מרים פיירברג תחגוג את חג הסוכות בדובאי • צפו
סוכה באיחוד האמירויות צילום: באדיבות המצלם

רב הקהילה היהודית באיחוד האמירויות הרב לוי דוכמן שנרגש לחגוג את חג הסוכות לראשונה בגלוי ועם אורחים נכבדים במדינת המפרץ, אומר ל'בחדרי חרדים' כי "הקהילה היהודית פה חיה בבטחה ובשלום. גם בסוכה כמו בבית הכנסת, נתפלל להצלחת הרשויות ולשלומו של מוחמד בן זאיד אאל נהיאן - נסיך הכתר של אמירות אבו דאבי וסגן המפקד העליון של הכוחות המזוינים של איחוד האמירויות הערביות".

עוד הוסיף דוכמן: "כל יהודי שמתגורר כאן דרך קבע או הגיע כאן לצורך כזה או אחר מוזמן לסוכה שלנו, והיא פתוחה לרווחה גם כמובן לתושבי איחוד האמירויות הנהדרים שמקבלים אותנו בזרועות פתוחות. אין ספק שהסוכה הזו תהיה דוגמא לשלום מבורך".

בינתיים, אורחת נכבדה הגיעה לחגוג את חג הסוכות באמירויות: ראש עיריית נתניה מרים פיירברג נמצאת באבו דאבי, שם תשהה במהלך החג. יש לציין שראש העיר רכשה כרטיס לפני החלטת הממשלה על איסור טיסות.

סוכה כשרה באבו דאבי

במקביל, כ-150 ערכות של "ארבעת המינים" שכוללים אתרוג, לולב, הדס וערבה הגיעו לדובאי בתחילת השבוע מארה"ב והם חולקו בין יהודי המקום. אחד הסטים יוצב בסוכה הציבורית מתחת לבורג' דובאי כדי להעניק אפשרות ליהודים שלא ביקרו בבית הכנסת לברך עליהם.

רוב היהודים בדובאי ישתמשו בסוכה שנמצאת בחצר המרכז היהודי של הקהילה, JCC.

איחוד האמירויות אבו דאבי מרים פיירברג סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד